Chefssekreterare

Arbetsbeskrivning

Adecco söker nu en chefssekreterare!Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.Vi söker en erfaren chefssekreterare/assistent för ett längre uppdrag i Kungsbacka, med start 1/10!Arbetsuppgifterna innebär att serva/assistera regionchefen med uppgifter så som hantering av korrespondens, telefonpassning, arkivering, översättningar, implementering av rutiner, service till kontoret i enklare frågor, organisering av luncher och möten, bokning av resor och aktiviteter, vara delaktig i olika events, administrera ansökningshandlingar, uppdatera intern information, hantering av reseräkningar samt samordna/se till att att lokaler mm hålls i ordning.Vi söker dig som har erfarenhet av liknande uppgifter, gärna som chefssekreterare och föredragsvis i en stor organisation.Du skall ha goda kunskaper i engelska (tal och skrift) och vana vid att arbeta i Office.Som person bör du vara serviceminded, flexibel, noggrann, ordningsam, ansvarstagande och självgående.Stor vikt läggs vid personlig lämplighet!Då det är kort varsel ser vi gärna att du inkommer med din ansökan snarast!Intervjuer och presentation av kandidater kommer att ske fortlöpande.Det är en förutsättning att du finns tillgänglig med kort varsel.Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco, Kungsbacka
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 18 september 2007
  • Ansök senast: 23 september 2007

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010