OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största HR-partner inom rekrytering, konsulting och bemanning.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz.Den totala omsättningen ligger på ca SEK 190 miljarder.Omsättningen i Sverige år 2006 uppgick till SEK 2 miljarder.Vi är auktoriserade.Vi söker för kunds räkning en chefssekreterare till vår uthyrningsverksamhet.Kundföretaget är världsledande inom vindkraft.Arbetsuppgifterna innebär bland annat: Ta hand om chefens e-mail och kalender Bokning av resor och möten, reseräkning Ta fram PowerPoint presentationer etc.Praktisk förberedning av möten Vem är du?Vi tror att du har erfarenhet av liknande tjänst, är självgående och har lätt för att samarbeta.Strukturerad och flexibel är ett måste.Mycket bra kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift då man har mycket interna och externa internationella kontakter.Danska är meriterande.Du måste ha bra data kunskaper och mycket goda kunskaper i Officepaketet. Vad kan vi erbjuda?Arbeta på ett intressant internationellt företag med utvecklingsmöjligheter för rätt person.För rätt person kommer kunden att erbjuda en anställning efter en tids uthyrning. För mer information/ansökningar: Låter tjänsten intressant är du välkommen att söka så snart som möjligt.Vi arbetar med löpande urval.