OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ARBETSUPPGIFTER
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att stödja i första hand kommunchefen tillika koncernchef i administrativa uppgifter men även i utrednings-och förändringsarbeten. Exempel på uppgifter är diarieföra, skapa presentationer, förbereda och stödja i möten och konferenser, skriva mötesprotokoll, utredningar mm. Tjänsten kräver god förmåga att ta in och sammanfatta stora mängder material.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har relevant högskoleexamen eller jämförbar utbildning/erfarenhet.
Arbetet kräver mycket goda kunskaper i svenska språket och förmåga att uttrycka sig korrekt och väl i både tal och skrift. God engelska krävs.
Egenskaper som särskilt värdesätts är servicekänsla, ansvarstagande, integritet och samarbetsförmåga. Vana att självständigt planera, prioritera och genomföra uppgifter är en förutsättning tillika att du är driven och van att ta egna initiativ. Att du är intresserad av samhällsfrågor är en självklarhet. Vid rekryteringen kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper.
ÖVRIGT
Växjö kommun erbjuder en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla.
Vi ber dig att i första hand söka tjänsten genom länken i denna annons för att underlätta vår hantering och bedömning av inkomna ansökningar.
Om du inte har möjlighet att söka digitalt, skicka din ansökan till
Växjö kommun
Personalkontoret
Berit Nodmar
Box 1222
351 12 Växjö
Vi undanber oss samtal från annonsörer eller andra försäljare. Beslut om annonsering har tagits.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joakim Nertyk, rektor
0470-417 36
Fackl representanter nås via Växjö kommuns växel
0470-410 00
Göran Johansson, rektor
0470-438 72
Inger Kratz, enhetschef
0470-431 68
Henrik Ahlin, rektor
0470-417 35
Anna Lantz, rektor
076-6216660
Lisbeth Friman, rektor
0470-417 33
Jonas Nilsson, rektor
0470-417 84
Yngve Filipsson, gymnasiechef Katedralskolan
0709-544372
Magnus Nilsson, rektor
0470-411 75