Chefssekreterare

Arbetsbeskrivning

Adecco söker en chefssekreterare till sin uthyrningsverksamhet.Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att assistera och avlasta chefer och avdelning, främst i administrativa avseenden.I arbetsuppgifterna ingår; * Kontorsdrift såsom inköp, posthantering och att se till att arbetsmiljön är trivsam.arkivering, post och mailhantering.Du skall även organisera bokningar, möten samt göra uppföljningar.Införa information på Internet och Intranät samt vara programansvarig i Word.* Personalrelaterade frågor såsom, personalinformation, månadsbrev, rapportering av närvaro, frånvaro, uppdatering av semestertavla.Ansvara för och administrera utbildningar och framställning av utbildningsplan.I tjänsten ingår även att organisera introduktion för nyanställda och administration av rekryteringsärenden.Vi söker dig med flera års erfarenhet av assistent eller administratörsarbete.Du skall trivas i rollen som allt i allo, där uppgifterna kan variera ifrån enkla till kvalificerade.Då en stor del av korrespondensen sker på engelska är det viktigt att du behärskar språket väl, både skriftligt och muntligt.Som person är du ödmjuk och prestigelös.Du har lätt för att samarbeta, gillar högt tempo och bidrar med en positiv anda till företaget.Att du har god känsla för service, är strukturerad och initiativrik värdesätts högt.Då tjänsten tillsätts snarat är du välkommer med din ansökan omgående!Du ansöker via Adeccos hemsida.

Sammanfattning

Postadress

Torggatan 6
Göteborg, 41105

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010