Chefssekreterare till Swedbank

Arbetsbeskrivning

Chefssekreterare till Swedbank
Har du erfarenhet som chefssekreterare, assistent till ledningsgrupper och/eller projektledare? Då kan vi ha ett stimulerande uppdrag för dig! Swedbank söker nu en chefssekreterare till Lotta Lovén, Head of Digital Banking, vid huvudkontoret i Sundbyberg. Du får en spännande arbetsplats, omväxlande uppgifter liksom tryggheten i att vara med på ett stadigt växande affärsområde. Uppdraget startar enligt överenskommelse (gärna så snart som möjligt) och är sett långsiktigt. Har du erfarenheten, nyfikenheten och proaktiviteten vi söker? Välkommen med din ansökan, redan idag!

Omfattning: Heltid, för start enligt överenskommelse och med uppdrag i 6 månader. Därefter är förlängning av uppdraget, eller övergång direkt till Swedbank, möjlig.

Arbetsbeskrivning:
Digital Banking på Swedbank svarar för utveckling, innovation och underhåll av både verktyg och kanaler som används i kontakt med kunder. Idag samlar organisationen runt 600 anställda som är spridda över våra hemmamarknader. Digital Banking växer stadigt och håller snabbt på att bli en viktig strategisk del av Swedbank Group. Nu söker vi någon som kan supportera vår Head of Digital Bankin, Lotta Lovén, i en såväl bred som omväxlande roll där du behöver vara steget före, ta initiativ och agera självständigt.

Dina arbetsuppgifter:

• Kalenderplanering, mötesförberedelser, resebokningar och att sköta kontakter med andra liksom allmänt underlätta Lotta Lovéns arbete.
• Planera, förbereda och protokollföra ledningsmöten. Samla in material, sätta agenda och mötesstruktur liksom vara tillgänglig för support.
• Svara för administration, tidsrapportering, fakturahantering, reseräkningar, event- och mötesplanering, organisera, kalenderbokningar etcetera.
Kvalifikationer:
Här behöver du:

• Minst 3 års erfarenhet som sekreterare eller assistent åt ledare och/eller ledningsgrupper med god förståelse för vad arbetet innebär.
• Goda färdigheter i Microsoft Office-paketet, företrädesvis i Outlook.
• Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift liksom goda kunskaper i engelska i både tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du en skicklig kommunikatör med god förmåga att samarbeta med andra. Vi tänker att du är hjälpsam, proaktiv och självgående. Med din erfarenhet så ser du vad som behöver göras och i vilken ordning. Andra beskriver dig därför ofta som pålitlig men också för att du är bra på att hantera känslig information. Visst har du också en positiv inställning, kreativt sinnelag och förmåga att hitta lösningar där andra gick bet? Även om du ju är strukturerad så vet du när du kan chansa och gå utanför boxen. Gillar du dessutom en föränderlig vardag (och är lite nyfiken) så kommer du att trivas hos oss. Välkommen med din ansökan!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-03-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Monique Almgren | monique.almgren@randstad.se [ mailto:monique.almgren@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 9 mars 2018

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Buisness support

Buisness support

29 oktober 2024

Chefsassistent till utbildningsdirektören i Huddinge kommun

Chefsassistent till utbildningsdirektören i Huddinge kommun

29 oktober 2024

Executive Assistant

Executive Assistant

25 oktober 2024

Administrativ koordinator till Swedfund

Administrativ koordinator till Swedfund

25 oktober 2024