Chefssekreterare till Tekniska verken

Arbetsbeskrivning

Söker du efter en ny och spännande utmaning med start omgående, där du får möjlighet att jobba på ett företag som verkligen gör skillnad? Brinner du också för att ge service i världsklass samtidigt som du gillar administration, kan rollen som chefssekreterare till Tekniska verken vara något för dig!

Om Tekniska verken
Som medarbetare på Tekniska verken är du en viktig del av vår vision – vi bygger världens mest resurseffektiva region. För att lyckas måste vi våga tänka innovativt och utveckla nya, smartare lösningar. Totalt är vi cirka 900 anställda som trivs i en lättsam företagskultur med en arbetsvardag som präglas av våra värdeord, drivande, positiva och trovärdiga. För oss är det självklart att ta vara på våra medarbetares olikheter genom en inkluderande värdegrund. Vi tycker också att det är viktigt att vår arbetsplats speglar samhället och värdesätter därför en jämn könsfördelning och mångfald.

Om arbetsuppgifterna
I rollen som chefssekreterare kommer du att arbeta på affärsområdet Vatten och avlopp, där du kommer att vara ett administrativt stöd. Du kommer att avlasta affärsområdeschefen med diverse administrativa arbetsuppgifter, vilket bland annat kommer att innefatta:
  Samordning och administration kring exempelvis ledningsgruppsmöten och interna styrgruppsmöten samt protokollföring av dessa
Intern och extern kommunikation inklusive framtagning av kommunikationsmaterial
Dokumenthantering och viss diarieföring
Fakturakontering
Rese- och konferensbokningar
Beställning av kontorsmaterial

Om dig
Vi söker dig med erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter eller annan erfarenhet som bedöms relevant. Du har som minst gymnasieexamen, med mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska. För att lyckas i rollen behövs dessutom mycket god system- och datavana samt goda kunskaper i Officepaketet.

Som person är du serviceinriktad och kommunikativ, då detta kommer ingå som delar av det dagliga arbetet. Du har lätt för att samarbeta med andra samtidigt som du är självgående med ett eget driv. Det är dessutom viktigt att du har ett noggrant och strukturerat tillvägagångssätt för att utföra dina arbetsuppgifter. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet!

Övrigt
Tjänsten är på heltid och du kommer att arbeta kontorstider, måndag till fredag. Uppdraget sträcker sig initialt med start omgående till sista april, med chans till förlängning. Du kommer att vara inhyrd via OnePartnerGroup men arbeta på plats på Tekniska verkens huvudkontor på Brogatan 1 i Linköping. Vi har löpande urval.

Observera att vi ej kan ta emot din ansökan via mail på grund av GDPR. Vid frågor kontakta rekryteringskonsult Karin Forsell: karin.forsell@onepartnergroup.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tekniska verken
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 januari 2022
  • Ansök senast: 13 februari 2022

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

Executive Administrator

Executive Administrator

22 november 2024

18 november 2024