OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Receptionen och telefonväxeln i Stadshuset är kommunens ansikte utåt. Som ansvarig för receptionen kommer du att ha ett övergripande ansvar för den dagliga verksamheten både i telefonväxeln och i receptionen. Befattningen kommer bland annat att ha uppdraget att utveckla besöksservicen i entrehallen. Arbetet som chefstelefonist innebär ett nära samarbete med IT-enheten. Du ska ansvara för administrationen av stödsystem, rapportering och uppföljning kring telefonväxeln MD110. Vi söker dig som har erfarenhet av serviceinriktat arbete, gärna med utvecklingsansvar. Det är bra om du har inblick i vad offentlig verksamhet innebär och har intresse för kommunal service. Vi vill att du är utbildad telefonist och det är en fördel om du har arbetat med Ericssons D.N.A. applikationer. Goda kunskaper i engelska och gärna ytterligare språkkunskaper är meriterande. Vi tror att du som söker är öppen, engagerad och serviceinriktad. Du bör ha lätt för att uttrycka dig muntligt och skriftligt och tycka om ordning och reda. Vi eftersträvar jämställdhet och mångfald i organisationen.