OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som Chief Customer Officer (CCO) kommer du att spela en avgörande roll i att fortsätta stärka och utveckla vår position på marknaden. I rollen har du det övergripande ansvaret för vår kundstrategi, marknadsföring, försäljning och kundservice. Samt över våra fyra egenägda butiker. För oss är det viktigt att du ser till att våra kunder får en enastående upplevelse genom hela deras resa med Interjakt och du alltid strävar efter att driva affärstillväxt samt utveckla dina ansvarsområden. Det kommer finnas stora möjligheter att vara med och forma rollen efter din kunskap och specialitet.
I rollen ingår personalansvar och du kommer att rapportera direkt till VD. Arbetsgruppen består bland annat av kommunikationsavdelningen samt marknads- och områdesansvariga. Vi erbjuder dig en arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter och en spännande, omväxlande vardag. Vi har idag en stor framåtanda och utvecklingsfokus i organisationen och förutsätter att du vill vara med oss på den resan. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Årjäng.
Om dig
För att trivas och vara framgångsrik i rollen som CCO ska du ha erfarenhet av försäljning, marknadsföring och kundstrategier inom detaljhandel. Du ska ha arbetat med arbetsuppgifter som faller inom ramen för marknad och försäljning för att enkelt kunna träda in i rollen och leverera från dag ett. Då vi arbetar över hela Norden är det viktigt att du kan göra dig förstådd på svenska och engelska.
Vi söker dig med ett öga för affärer och har stor entreprenörsanda. Med kunden i fokus driver du ditt arbete framåt och tar dig an nya utmaningar med entusiasm och kompetens.
Om oss
Interjakt startade 1987 och har sedan dess byggt upp en av Sveriges största jaktkedjor med 100 fristående butiker från norr till söder i vårt avlånga land. Vi har även butiker i Danmark, Norge och Finland. Vi är genuint jaktintresserade och har stor kunskap om vapen och utrustning. Vi vet av erfarenhet vad som krävs för att jakten ska bli lyckad och för oss är det viktigt att våra kunder kan lita på produkterna vi säljer. Våra butiker skiljer sig i storlek och innehåll, men de har alla ett bra sortiment och vi delar gladeligen med oss av vår gedigna kunskap och erfarenhet. Med ett brett produktutbud vill vi att äventyret ska börja hos oss!
Om processen
I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset där alla rekryteringskonsulter är certifierade enligt DNVs (https://www.dnv.com/se/services/certifierad-rekryterare-iso-10667-och-arbetspsykologiska-tester-56338) standard samt arbetar med fördomsfri rekrytering. Med hjälp av kapacitetstester och personprofilanalyser gör de en objektiv bedömning på hur du kan komma att hantera dina nya arbetsuppgifter hos oss och samtidigt minimera risken för diskriminering och särbehandling.
Om du har frågor är du välkommen att kontakta Ulf Holmgren på telefon 076-3071029 eller Johanna Westberg på 072-3102972.
Välkommen med din ansökan. Sista ansökningsdag är 23 juni. Vi uppmanar dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker fortlöpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Björn Selin
054 21 15 00
Fredrik Månsson
070-605 55 22
Tommy Bang
0703-958107
Bengt Libäck
070 594 72 77
Louise Svanqvist
0706-17 76 64
Lennart Thorstensson
054-21 38 34
Platschef Bengt Libäck
054-219110
070-5947277
Göran Lejerwik
0706-17 44 49
Tommy Bang
0703-95 81 07