Cirdan - Finsktalande Customer Support

Arbetsbeskrivning

Cirdan AS är en etablerad norsk importör av outdoorprodukter med kontor i Stockholm. Vi distribuerar ett flertal europeiska, amerikanska och australiensiska kvalitetsvarumärken i Sverige, Norge och Finland. Sedan starten 1999 har Cirdan haft som målsättning att de produkter vi levererar skall vara av hög kvalitet och till glädje för krävande användare - det är därför vi valt att representera varumärken som är kända som ledande inom sitt område. Vi lägger stor vikt vid att ge våra kunder bästa möjliga service och support och vi strävar efter att både ha och ge hög kunskap om de produkter vi säljer. Vi är som alven och skeppsbyggaren Cirdan i Sagan om Ringen – kompetenta, noggranna och handlingskraftiga.

Har du erfarenhet av kundtjänst och dessutom ett intresse för outdoor och friluftsprodukter? Pratar du dessutom bra finska? Då kan det vara dig vi söker till tjänsten som Customer Support på Cirdan!

Cirdan AS är en etablerad norsk distributör av outdoorprodukter av hög kvalitet. Vi har idag sex starka varumärken, Sea To Summit, JetBoil, LifeStraw, 360 Degrees, Zoleo och Summit To Eat. Vår vision är att alltid vara kompetenta, noggranna och handlingskraftiga och vi lägger stor vikt vid att ge våra kunder bästa möjliga service och support. Vi söker nu en Customer Support som pratar både svenska och finska och som vill ta det totala ansvaret för administrationen och kundservicen kring våra varumärken.

Om tjänsten
Som Customer Support på Cirdan jobbar du i den dagliga driften av kundsupporten. Det innebär bland annat att du har ansvar för administration av reklamationer och returhantering, att göra översättningar av produkttexter mellan svenska och finska och att hantera löpande ordrar. Du pratar en del i telefon där du tar emot samtal från återförsäljare och slutkonsumenter. Din huvudsakliga uppgift är att säkerställa att våra kunder får bästa möjliga service och bemötande. Utöver detta kommer du med jämna mellanrum delta i olika mässor och events tillsammans med övriga medarbetare.

Om dig
För att trivas i rollen behöver du ha känsla för kvalitet. Du arbetar strukturerat och gillar att ha ordning och reda. Eftersom du arbetar med flera varumärken är du flexibel och kan enkelt hoppa mellan olika arbetsuppgifter och ansvarsområden. I bagaget har du erfarenhet av administrativa tjänster, gärna i kombination med ett personligt intresse för outdoorprodukter och friluftsupplevelser. Du är vass på Excel och har lätt för att lära dig nya program och system. Du pratar svenska och finska.

Kontakt: Infinity HR är framgångsrika i rekrytering av spetskvalitet till kulturstarka bolag och vår självklara partner i denna rekrytering. För mer information om tjänsten eller urvalsprocessen, vänligen kontakta Emil Nilsson på Infinity HR, Tel 070-5591192, eller Mårten Näsvall, Mail: marten.nasvall@infinityhr.se

Välkommen med din ansökan genom att använda formuläret nedan!

REKRYTERINGSPROCESSEN
20 september: Infinity intervjuer
23 september: Cirdan första intervjuer
Vecka 39: Cirdan slutintervjuer

Kontaktpersoner på detta företaget

Joakim Balkefors
0700-152629
Mårten Näsvall
070-3700145
Michaela Carlbaum

Anton Fredriksson

Emil Nilsson
0705591192

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Infinity Human Resources Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 oktober 2022
  • Ansök senast: 23 oktober 2022

Besöksadress

Luxgatan 6
None

Postadress

Luxgatan 6
Stockholm, 11262

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024