Cityleader - Dansktalande

Arbetsbeskrivning

Rollen som Cityleader innebär att du kommer att vara ansvarig för all försäljning i Köpenhamnsområdet. Du kommer vara anställd av oss på Gigstep som konsult men jobba för ett företag inom Powerbank sharing industrin.

Du har fullt ansvar för att sälja in stationer med Powerbanks till olika företag i Köpenhamns-regionen. Rollen innebär att du kommer kontakta olika verksamheter i Köpenhamnsområdet via telefon. Detta arbetet sker remote och du kommer inte behöva vara på plats i Köpenhamn. Efter att du har bokat in dina möten via telefon så är det dags att besöka verksamheterna för avsluta säljet och placera ut powerbanksstationerna. Därför är det viktigt att du pratar danska obehindrat. Om du bor i Köpenhamn är det toppen men inte ett krav. Dock så kommer du behöva infinna dig i Köpenhamn under perioder.

Du är målmedveten och tävlingsinriktad som person. Din sociala kompetens är skyhög och du gillar att bygga relationer. Du har gått ut gymnasiet och har haft något jobb tidigare där du arbetat med kundkontakt. Det är grymt om du jobbat med försäljning eller service och om du har tidigare erfarenhet av liknande arbete, men det är inte ett krav. Du kommer få utbildning och introduktion när du startar. Du kommer även att bli tillförsedd med säljmaterial som prospectlistor och dylikt.

Du är redo för start snarast möjligt och körkort är ett måste! Du kan använda din egna bil (med milersättning såklart) eller så får du tillgång till en tjänstebil. Visar det sig att du är galet framgångsrik finns det troligtvis chans för att fortsätta. Det finns möjligheter att stega upp i karriären och bli Country Manager.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 april 2021
  • Ansök senast: 29 september 2021

Liknande jobb


20 november 2024

19 november 2024

19 november 2024