OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en ny Customer Developer!
Med placering på vårt huvudkontor i Västberga söker vi nu en Customer Developer som kommer att ingå i vår Kundserviceavdelning tillsammans med åtta andra härliga kollegor. Som Customer Developer är din uppgift att skapa en hög kundnöjdhet tillsammans med säljaren. Det gör du genom att driftsätta, administrera och utveckla våra kunder med en nära kundkontakt och hög servicenivå. För rätt person erbjuder bolaget dig en roll med många kontakter och delaktighet i en miljö där dina insatser syns och gör skillnad. Tjänsten rapporterar till Head of Customer Service.
Arbetsuppgifter:
• Bygga och förvalta egna nätverk hos kund och internt
• Boka, förbereda och genomföra kundmöten
• Driftsätta administrativa rutiner som faktureringsrutiner, returtjänster, kundanpassade villkor osv
• Hantera och följa upp uppsatta rutiner för kund genom kontinuerlig avstämning
• Administrera order och annan kundinformation samt ha kontroll över kundens bokningsläge
• Genom löpande kommunikation med kunden och dess samarbetspartners, skapa förutsättningar för att hitta förbättringsområden
• Kunskapssäkring – ansvara för att se till att kunden får den information som berör kunden
• Ärendeutredning
Vi söker dig som:
• Har lätt för att skapa och utveckla goda relationer
• Är strukturerad, noggrann och lösningsorienterad
• Är serviceinriktad och har en god förmåga att sätta dig in i och förstå kundens affär och önskemål
• Trivs med att arbeta både självständigt och i team
• Har B-körkort
Det är en även fördel om du har:
• Erfarenhet av kundkontakt
• God kunskap och förståelse inom området post- och logistik
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Känner dig bekväm med att kommunicera med affärsmässig engelska. (se över text).
Ansökan
Sista ansökningsdag är den 14 februari. Rekryteringen sker fortlöpande och kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser gärna att du kan börja i slutet av februari eller början av mars. Om du går vidare i rekryteringsprocessen ingår arbetspsykologiska tester som komplement till intervjuer. Varmt välkommen med din ansökan!
Kontakt
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att ringa Susanne Roll, Head of Customer Service, sussane.roll@citymail.se . Har du frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Tobias Jensen, tobias.jensen@citymail.se .