OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
CityMail hjälper företag att kommunicera med sina kunder - och att hitta nya. Med hjälp av våra olika tjänster gör vi brevlådan till en ännu effektivare och viktigare ommunikationskanal. Nytänkande, inställningen att "Allt går att göra bättre" och en stark vilja att ständigt växa utmärker vår organisation och våra medarbetare. CityMail befinner sig i en expansiv fas. Före 2009 ska vi nå 60 procent av Sveriges hushåll och företag och redan 2007 startar verksamheten i Danmark - det första steget mot resten av världen. CityMails försäljningsorganisation består av ett 20-tal medarbetare fördelade på fem olika team. Vi söker en Kundutvecklare till vårt regionkontor i Göteborg för teamet syd/väst som består av 8 medarbetare. Du kommer att rapportera till[teamets försäljningschef. Arbetet innebär daglig kontakt med våra kunder och med medarbetare från olika delar av företaget gällande frågor som rör vår distribution av post; - förbereda, boka och genomföra kundmöten - behovskartläggning av kund - ha kontroll över kundens bokningsläge / följa utskicken genom hela logistikkedjan - utveckla och förbättra rutiner för CityMails och kundens samarbete - deltaga i och dokumentera säljbesök - i viss mån även nyförsäljning av CityMails tjänster Måsten: - nyutexaminerad civilekonom med inriktning marknadsföring eller minst 1 års erfarenhet av liknande administrativt arbete i en roll som säljassistent, säljsupport eller kundutvecklare - dokumenterat goda kunskaper i Office-paketet - vana av att framställa säljande presentationsmaterial samt hålla presentationer av olika slag [B-körkort Meriter - kunskaper i Navision eller annat säljstödssystem För att lyckas krävs att du är en strukturerad person med mycket gott ordningssinne. Du har också lätt för att skapa och bibehålla goda relationer. Genom att du har en förmåga att sätta dig in i och förstå kundens "affär" kan du också på ett naturligt sätt möta kundens behov och önskemål. Tjänsten är på heltid, tillsvidare, 6 månaders provanställning tillämpas, arbetstid: 08.00-17.00