OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund förstärker nu teamet inom logistik för att fortsätta sin starka internationella satsning där du blir en nyckelspelare! Du kommer få jobba med flera av kundens marknadsledande varumärken och bolag inom high-end designmöbler och tillsammans med kunden fortsätta utmana och transformera hela branschen. Som Claims Agent kommer du tillhöra ett sammansvetsat och framåtlutat team på kundens centrallager i Jordbro och rapportera till Claims Manager.
Tjänsten är en heltidstjänst. Tjänsten är förlagd på kundens kontor i Jordbro.
Arbetsuppgifter
Som Claims Agent hjälper du kunderna med frågor som rör deras order som ej har levererats enligt förväntan. En viktig del är att se till att kundupplevelsen håller samma höga nivå som produkterna vår kund erbjuder. Kontakten med leverantörerna är därför viktig för att hjälpa kunden vidare i hanteringen. Målet är att kunden ska få god service, en positiv upplevelse av företaget och fortsätta vara en återkommande kund.
Krav för tjänsten
Har erfarenhet av att jobba med god service och har trivts med det.
Är självgående och tar egna initiativ för att kunna hantera kluriga situationer.
Arbetar effektivt och strukturerat med en förmåga att lösa saker snabbt.
Har mycket god datorvana.
Talar och skriver både svenska och engelska flytande.
Det är meriterande om du även
Har jobbat inom kundtjänst, reklamation eller likande administrativ roll.
Har erfarenhet av system så som Microsoft Navision eller ImBox.
Om ansökan:
Urval görs löpande och tjänsten kan komma tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta rekryteringsspecialist Edita Korac på edita.korac@logent.se, alternativt 073-545 71 89.
Kontaktpersoner på detta företaget
Nathalie Wiklund
Annelie Engström
Anne von Blixen
Stina Claussen
Anne von Blixen
Ann-Sofie Falkemar
073-3243195
Oscar Andersson
+46 708 - 79 30 31
Love de Val
Love de Val
Patrik Nielsen