Claims Manager till stor organisation i Södertälje

Claims Manager till stor organisation i Södertälje

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenheter från bilbranschen och brinner för kvalitet, service och administration? Om så är fallet är denna roll som Claims Manager definitivt något för dig!

Barona söker nästa dig som vill arbeta på uppdrag för en internationell och världsledande organisationen som genomsyras av innovation och nytänkande. Claims manager rollen tillhör en liten specialistgrupp som granskar och administrerar verkstadsfakturor som tillhör serviceavtal.

Arbetsbeskrivning
I tjänsten som Claims Manager finns handlingsutrymme och för den drivna och nytänkande personen finns alla möjligheter att få vara med och påverka. Du kommer att delta i arbetet med att granska, utveckla och öka kundens serviceavtalsportfölj. Du kommer att säkerställa en god kvalitét genom din granskning, rimlighetsbedömning och analys av service- och verkstadsfakturor. Utöver denna huvudsakliga arbetsuppgift kommer du även att ha kontakt med återförsäljare och verkstäder och du kommer också kunna bidra till att utveckla kundens processer relaterat till granskning.

Bakgrund
Vi söker dig som har erfarenhet från bilbranschen som exempelvis verkstadschef, servicerådgivare eller från servicemarknad och har en god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska. Du tycker om struktur och administrativt arbete (och har alltså en god datorvana) och det är meriterande om du behärskar fabrikssystem så som Elsa och Etka.
Vi söker dig som trivs med ett arbete där du få vara: Självgående
Ta ansvar
Arbeta noggrant med starkt fokus på kvalitet

Erbjudande
Tjänsten omfattar heltid och du kommer att arbeta från kundens kontor i Södertälje (cirka 30min från Stockholm) under kontorstider. Du kommer bli anställd av Barona med tillkommande förmåner via kollektivavtal. Kundens söker en långsiktig personen och uppdraget kommer initialt att löpa på 12 månader med goda chanser till förlängning.

Rekryteringsprocessen
Rekryteringsprocessen innehåller intervjuer med både Barona och kunden samt en referenstagning och bakgrundskontroll

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!

Med hänvisning till GDPR har vi inte möjligheten att ta emot ansökningar via email. Vid frågor om tjänsten kontakta Julia Åkerlund på julia.akerlund@barona.se

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här:  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Professionals AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 april 2022
  • Ansök senast: 11 april 2022

Liknande jobb


HR-handläggare

27 november 2024

27 november 2024

25 november 2024

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024