OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Clas Fixare bygger framtidens hantverkarbolag!
Clas Fixare brinner för att förenkla vardagen i varje hem genom att erbjuda små och stora hantverkartjänster. Det kan handla om det enklare fixet som aldrig blir gjort, tröskeln som är lös, ljuskällor som flimrar eller att du behöver hjälp att sätta upp den där hyllan du köpte för ett tag sedan. Likaså står vi redo med professionella och auktoriserade hantverkare när du behöver en partner för större (eller mindre) renoveringsprojekt.
Trivs du i ett varierat arbete med många kontaktytor ? Har du erfarenhet av koordinering och brinner för att skapa god struktur och leverera effektiv service till våra kunder? Vill du bli en del av ett härligt team som hjälper människor i deras vardag?
Till Clas Fixare letar vi nu efter en serviceinriktad och proaktiv servicekoordinator! Detta är en tillsvidareanställning på heltid.
Vad ska du göra?
Du kommer varje dag att ge Clas Ohlsons kunder och fixare förstklassig service vad det gäller bokning och koordinering av fixartjänster via telefon och mejl och i vissa situationer även videorådgivning inför bokning. En del av tjänsten handlar om att säkra upp merförsäljning, både i kundbokningssamtal men också med utåtriktade aktiviteter till potentiella kunder.
Vad erbjuder vi dig?
- Arbete för ett spännande varumärke, Clas Fixare - en del av Clas Ohlson
- Proffsiga och motiverade kollegor som du kommer lära dig nya saker av varje arbetsdag
- Ett roligt arbete där du med din serviceförmåga och lyhördhet blir en viktig medarbetare
- Ett gott gäng med härlig stämning och arbetsglädje
- Anställning i ett företag som vill bygga branschens bästa serviceföretag
Tjänsten är en tillsvidareanställning med början aug 2022.
Tjänsten innefattar arbete varannan helg.
Vem är du?
Du är duktigt på att koordinera och trivs med att ha många processer igång samtidigt. Du har ett naturligt inre driv och gillar att sätta upp egna målsättningar för hur mycket du hinner få gjort under en arbetsdag. Du är bra på att ”ta folk” och gillar verkligen att jobba med människor. Du är lyhörd för kundens behov, vågar fråga kunderna efter ytterligare information när det behövs och förklara vilka förutsättningar som måste finnas för att tjänsten ska kunna genomföras på ett bra sätt. Att ta initiativ är inte främmande för dig och du kommer med förslag på lösningar när det behövs, men har heller inga problem med att följa regler och ruiner. Du känner dig också bekväm att ringa utgående säljsamtal.
Du vill jobba självständigt och lägger stor vikt vid att uppträda korrekt, vara noggrann och samtidigt ge extra god service. Det är viktigt för dig att hålla deadline, du är effektiv och du planerar och strukturerar ditt arbete för att kunna arbeta systematiskt och inte bli distraherad av saker som händer runt omkring.
Du är trygg i dig själv och kan sätta gränser när det behövs.
Det är viktigt att du känner igen dig i följande:
- Du har gymnasieutbildning eller motsvarande
- Du har erfarenhet av att jobba i en koordinatorroll
- Du är effektiv och strukturerad som person och får mycket gjort
- Du har erfarenhet av och trivs med att jobba med försäljning
- Du har minst tre års kundrelaterad arbetslivserfarenhet med goda vitsord
- Du trivs i en föränderlig arbetsmiljö där riktlinjer kan ändras snabbt och man måste hantera mycket inkommande information
- Du har god IT-vana
- Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Känner du igen dig? Skicka in dig ansökan här nedanför. Vi vill gärna hitta vår nya medarbetare så fort som möjligt så vi intervjuar löpande. Hör mer än gärna av dig om du har frågor till jobb@ (mailto:jobb@careofp.se)fixarpartner.se. Vi tar dock inte emot ansökningar via mail.
Genom att ansöka samtycker jag till att Clas Fixare AB får nyttja mina personuppgifter i syfte att genomföra rekryteringsarbetet kopplat till detta rekryteringsärende i enlighet med Dataskyddsförordningen (GDPR). Personuppgifter sparas i upp till 24 månader.
Med din hjälp kan vi hjälpa folk till en enklare vardag!