Clas Fixare söker kundtjänstmedarbetare som vill jobba extra

Arbetsbeskrivning

Clas Fixare bygger framtidens hantverkarbolag!

Clas Fixare brinner för att förenkla vardagen i varje hem genom att erbjuda små och stora hantverkartjänster. Det kan handla om allt från det enklare fixet som aldrig blir gjort, till större bygg & renoveringsprojekt.

Letar du efter ett extrajobb utöver exempelvis studier eller deltidsarbete? Trivs du i ett varierat arbete med många kontaktytor? Har du erfarenhet av kundrådgivning och brinner för att leverera effektiv service till våra kunder?

Till Clas Fixare letar vi nu efter en serviceinriktad kundrådgivare! Detta är en behovsanställning med start omgående till och med december 2022 med eventuell möjlighet till förlängning,

Vad ska du göra?

Du kommer varje dag att ge Clas fixares kunder och fixare förstklassig service vad det gäller bokning och koordinering av fixartjänster via telefon, mail och chatt. En del av tjänsten handlar om att säkra upp merförsäljning, både i kundbokningssamtal men också med utåtriktade aktiviteter till potentiella kunder.

Vad erbjuder vi dig?

- Arbete för ett spännande varumärke, Clas Fixare - en del av Clas Ohlson
- Ett roligt arbete där du med din serviceförmåga och lyhördhet blir en viktig medarbetare

- Ett gott gäng med härlig stämning och arbetsglädje
- Anställning i ett företag som vill bygga branschens bästa serviceföretag


Vem är du?

Du är duktigt på att koordinera och trivs med att ha många processer igång. Samtidigt förstår du att kunden står i centrum och inser att varje kund har unika behov. Du vågar fråga kunderna efter ytterligare information när det behövs och förklarar vilka förutsättningar som måste finnas för att tjänsten ska kunna genomföras med kvalité.
Att ta initiativ är inte främmande för dig och du kommer gärna med förslag på lösningar kring hur vi kan förbättra verksamheten och underlätta i kundmötet.

Detta är en behovsanställning med varierande arbetstider, återkommande varje vecka och när ordinarie personal önskar ledigt. Vi ser gärna därför att du har en annan huvudsaklig sysselsättning som exempelvis studier eller deltidsarbete på minst 50%.

Det är viktigt att du känner igen dig i följande:

- Du har erfarenhet av att jobba med kundrådgivning och/eller kundsupport

- Du är effektiv och strukturerad som person och får mycket gjort
- Du har erfarenhet av och trivs med att jobba med försäljning
- Du trivs i en föränderlig arbetsmiljö där man måste hantera mycket inkommande information

- Du har god IT-vana
- Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Du har en annan huvudsaklig sysselsättning.


Känner du igen dig? Skicka in dig ansökan här nedanför. Vi vill gärna hitta vår nya medarbetare så fort som möjligt så vi intervjuar löpande. Hör mer än gärna av dig om du har frågor till: harald.carlinger@clasfixare.se Vi tar dock inte emot ansökningar via mail.

Genom att ansöka samtycker jag till att Clas Fixare AB får nyttja mina personuppgifter i syfte att genomföra rekryteringsarbetet kopplat till detta rekryteringsärende i enlighet med Dataskyddsförordningen (GDPR). Personuppgifter sparas i upp till 24 månader.

Med din hjälp kan vi hjälpa folk till en enklare vardag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clas Fixare AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 september 2022
  • Ansök senast: 30 oktober 2022

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024