OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
H1 Communication letar nu efter deras nya stjärna inom service! Det här är en bred roll som kombinerar service med HR-arbetet.
Om jobbet
Rollen som Client coordinator är en fantastisk möjlighet och chans för dig som vill jobba med utveckling. Du får chansen att forma rollen utifrån dina kunskaper och erfarenheter samt vara med på H1 Communications resa. Dina arbetsuppgifter kombinerar det administrativa arbetet samtidigt som du också hjälper till med den dagliga verksamheten. Du kan även komma att arbeta affärsnära med de nordiska säljcheferna. En stor del av arbetet är ledarrollen där du har personalansvar över alla medarbetare i Helsingborg.
- Tjänsten är på heltid
- Placering på H1:s kontor i Helsingborg
- Arbetstiderna är kontorstider men obekväma arbetstider kan förekomma
- Tillträde är omgående eller snarast möjligt
Om dig
H1 är i en tillväxtfas och ser gärna att du som söker har arbetat som teamledare eller arbetsledare i en tidigare roll. Du är ambitiös och resultatinriktad. Du motiveras av utveckling och brinner för att motivera individen och gruppen. Du har ett öga för detaljer och kan se vad som behöver göras och utvecklas i den dagliga verksamheten. Du har ett tydligt sätt att kommunicera och är empatisk och ansvarstagande i din yrkesroll.
Ett krav för tjänsten är du är flytande i både danska och svenska.
Stämmer detta in på dig? Tveka in att kontakta oss eller sök tjänsten direkt!