OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice till ca 20 uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.
Är du nästa stjärna på Releasy?
Ser du utvecklingsmöjligheter där andra inte ser det och har förmåga att driva dessa från start till mål? Vill du utvecklas på ett bolag under stark tillväxt och i en bransch med stora möjligheter gällande Artificiell Intelligens och ny teknik? Vill du arbeta med att utveckla våra befintliga samt nya uppdragsgivare genom implementation av nya lösningar?
Releasy befinner sig i en spännande tillväxtfas och söker nu en driven, engagerad person som vill vara med i arbetet att utveckla primärt en utav Releasys uppdragsgivares verksamhet, affär och erbjudande. Vi söker dig som är en DO:er, är strukturerad och har ett starkt intresse för att skapa den bästa kundupplevelsen.
Ansvarsområde
Som Client Manager kommer du att ansvara för att driva utveckling av befintliga samt ev. nya uppdrag genom implementation av tekniska lösningar för kundservice såsom Chat/Voicebot, Tal till text transkribering, Kunskapsportaler, RPA lösningar mm. Därtill operativ uppföljning, dialog med uppdragsgivare och uppföljning av initiativ och projekt. Du kommer även arbeta med ständiga förbättringar internt och bidra i arbetet att vårda och växa våra kundrelationer och uppdrag i nära samarbete med Business Manager.
Tjänsten rapporterar till COO (Chief Operation Officer) och är placerad i Borlänge eller Stockholm.
Aktuellt uppdrag utgår från Borlänge/Stockholm, Client Manager förväntas vara på plats i Borlänge 1-3 dagar per vecka baserat på behov.
Primära arbetsuppgifter
• Driva dialogen tillsammans med Business Manager för att driva utveckling tillsammans med våra uppdragsgivare.
• Leda hela eller delar av projekt inom affärs/verksamhetsutveckling kopplat till aktuellt uppdrag
• Utveckling av nya tjänster, prismodeller och koncept för att ytterligare utveckla Releasys erbjudande till uppdragsgivare, medarbetare och slutkunder.
• Stötta den operativa organisationen vid implementation av nya rutiner, koncept eller initiativ kopplat till uppdraget
Kvalifikationer
• Relevant akademisk utbildning
• Minst 5 års arbetslivserfarenhet inom kundservice med dokumenterat goda resultat och referenser. Meriterande om du arbetat som ledare.
• Erfarenhet av projektarbete
• Meriterande med erfarenhet av ny teknologi, specifikt Artificiell Intelligens och teknik för utveckling av kundupplevelsen - det viktigaste är dock att du är intresserad och vill utvecklas inom området.
• Vana av dialog med uppdragsgivare och utveckling av uppdrag på strategisk nivå.
• Lägg till mycket goda kommunikativa kunskaper på svenska och engelska
Vi söker dig som är
• Självgående, lösningsorienterad och initiativrik, får saker att hända och tar ansvar för resultatet – en DO:er
• Analytisk med förmåga att omsätta analys till affärsmässiga och konkreta aktiviteter
• Prestigelös, vill utvecklas och lära samt trivs i en föränderlig miljö.
• Bra på att kommunicera klart, tydligt och strukturerat
• Metodiskt och systematiskt arbetssätt, med en förmåga att planera och prioritera
• Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift
Releasy erbjuder dig
En spännande roll i ett bolag under tillväxt och med en kultur som präglas av högt i tak, prestigelöshet, entreprenörskap och ansvarstagande. Du blir del av ett litet, tight och kompetent team och har där stora möjligheter att påverka både din egen och företagets fortsatta utveckling.
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt! Sista ansökningsdatum är 2023.05.27, observera dock att urval sker löpande så skicka in din ansökan så fort som möjligt.
Anställningsstart enligt överenskommelse. För mer information om tjänsten vänligen kontakta COO Gabriel Henriks gabriel.henriks@releasy.se
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Björk
jessica.luppert-tell@releasy.se
Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se
simon.larsson@releasy.se
Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson
Sebastian Andersson
Josefin Danielsson
0771-350 900