OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Client Manager ansvarar du för kontakten med ProffComs kunder och har ett mycket tätt samarbete med dessa. Du har även ett nära samarbete med produktionen dels för att förmedla och implementera kunduppdrag och dels för att kunna fånga upp tidiga signaler i kunduppdraget och eventuella möjligheter till merförsäljning. Som Client Manager ansvarar du för att upprätthålla och säkerställa en hög kvalitet mot kund och produktion. Vi lägger mycket stor vikt vid att du har ett stort kundfokus och att du känner en trygghet i kundkontakten samt har en förmåga att skapa goda relationer till kunderna. Vissa resor i tjänsten kan förekomma. Vi ser gärna att du har erfarenhet från försäljning och en vana vid kundkontakt. Du känner en trygghet i kontakt med kund och har en förmåga att skapa goda relationer till kunder. Du är ansvarstagande och flexibel samt har en god samarbetsförmåga. Har du en tidigare erfarenhet från contact center-branschen är det ett plus men inte avgörande. En grundläggande ekonomisk förståelse är önskvärd. Du har förmåga att prioritera och trivs med ett högt arbetstempo. Du är lyhörd, öppen och har ett genuint intresse för människor samt en förmåga att knyta kontakter och underhålla relationer med kunder. Du har ett positivt synsätt och förmågan att se möjligheter. Du har minst gymnasiekompetens. Du uttrycker dig väl i tal och skrift i svenska och engelska. Du är van att använda datorn som ett arbetsredskap och behärskar Office-programmen. Då vi idag har en överrepresentation av kvinnor ser vi gärna manliga sökande.