Client Manager / Customer Success till Admincontrol’s Nordiska VDR Team

Client Manager / Customer Success till Admincontrol’s Nordiska VDR Team

Arbetsbeskrivning

Välkommen till en möjlighet att jobba med nordens mest spännande kunder i en tjänst där du får utvecklas professionellt i en mycket ansvarsfull roll. Kundrelationer, onboarding, vägledning och administration blir en del av din spännande vardag där du kommer i kontakt med intressanta personer och en spännande målgrupp där du får möjlighet att växa in i en konsultativ roll. Det här är rätt nästa steg för dig som söker en arbetsplats där stämningen är på topp, tempot högt och dagarna går fort - Admincontrol! (https://admincontrol.com/sv/)Sedan hösten 2017 är Admincontrol en del av Visma-koncernen, men drivs som ett eget bolag med bibehållen entreprenörskänsla. Som ett steg i vår framtida expansion söker vi nu ytterligare en person till det dedikerade och framgångsrika VDR-teamet. Det här är en unik möjlighet till ovärderligt nätverksbyggande inom svenskt näringsliv med välkända bolag och advokatbyråer som kundsegment. Under din tid hos oss kommer din karriär att accelerera och vi erbjuder dig ett enormt kunskapslyft inom vår bransch och näringslivet i stort. Sverigekontorets budget har överträffats för 2019 och för 2020 har budgeten nu ökat. Idag omsätter Admincontrol totalt 200 mNOK.

Admincontrol's Nordiska VDR-team!

Om produkten
Virtuella Datarum (VDR) används för att dela känslig information i affärskritiska processer med många olika parter involverade, där enkelhet, säkerhet och kontroll är mycket viktigt. Läs mer här. (https://admincontrol.com/sv/datarum/)Som Client Manager är dina främsta arbetsuppgifter…

- Ansvar för att starta upp och assistera vid onboarding av nya kunder inom vårt affärsområde VDR, primärt online men även via personliga möten
- Ansvar för kunden under projektets gång genom vägledning under projektets löptid
- Löpande stöd och konsultation för dina pågående projekt samt rapportering av tekniska problem
- Administrativa rutiner i vårt interna CRM-system så att alla kontaktytor med kunden noggrant dokumenteras
- Daglig kontakt med dina kollegor på Admincontrol's kontor i Norge




Kvalifikationer

- En stjärna inom kundservice som strävar efter 100 procent kundnöjdhet - mycket god erfarenhet från kundrelationer
- Administrativa färdigheter och en noggrannhet där inget lämnas åt slumpen
- Tekniska färdigheter är meriterande och likaså erfarenhet av arbete i olika system
- Starkt motiverad att utvecklas professionellt och en vilja att lära dig
- Respekt för integritet och professionell med en förtroendeingivande framtoning
- Noga med formaliteter och att du uttrycker dig väl i tal och skrift
- Flytande svenska och engelska, då du kommer även att ha kontakt med internationella kunder och kollegor
- En stresstålig problemlösare, detaljorienterad med struktur och ordningssinne




För rätt person kan Admincontrol erbjuda attraktiva anställningsvillkor i form av lön och provision. Du kommer också att få ett enormt kunskapslyft om branschen. Från maj 2020 flyttar vi in i nya härliga lokaler på 175 m2 mitt i centrala Stockholm. Detta är en unik chans att komma in i ett företag som befinner sig i en stark tillväxtfas och har en god ställning på marknaden där du på sikt kan utvecklas internt. Du blir en del av ett entreprenörsdrivet team med kompetenta och motiverade kollegor. Vi lovar dig din roligaste och mest utvecklande tid i karriären! Start efter överenskommelse.

I denna rekryteringsprocess samarbetar Admincontrol med Ivy Talents. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare Julia Ronge på 070-759 76 66 alt. mejla till julia@ivytalents.se. Ha gärna i åtanke att vi kommer att selektera ansökningar och hålla intervjuer löpande, visa därför gärna ditt intresse för tjänsten redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi

Julia Ronge
0707597666

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ivy Talents
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 januari 2020
  • Ansök senast: 17 juli 2020

Besöksadress

SANKT ERIKSGATAN 117 , Stockholm
None

Postadress

SANKT ERIKSGATAN 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


Mötesbokare

1 november 2024