OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagsbeskrivning
I över 85 år har vi på Securitas sett till att människor känner sig trygga i sin vardag. Åren ger oss erfarenhet och kompetens som vi behöver när vi nu blickar framåt. För vi är övertygade om att den trygghet och säkerhet som vi står för kommer att vara viktigare än någonsin i framtiden.
Numera har vi kollegor över hela världen. Det betyder att vi har samlat ännu mer kompetens och kunskap inom Securitas. Och som Sveriges största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan.
Du tar hand om människors säkerhet – Securitas tar hand om dig.
Jobbeskrivning
Är du den vi söker och är intresserad av att ta nästa klivet i karriären? Eller du kanske alltid har varit lite nyfiken på hur det skulle vara att jobba som säljare? Vi på Securitas letar just nu efter en Client Manager där du kan vara den vi söker. Hos oss blir du en del av en verksamhet där vi alla är olika, men där vi delar samma engagemang: att skapa trygghet i samhället.
Som Client Manager är din främsta uppgift att arbeta med vår befintliga kundportfölj. Arbetet går ut på att arbeta med avtal som är på väg att löpa ut, att teckna om och utveckla avtal. Att utveckla kundernas säkerhet med alla typer av tjänster och produkter vi levererar. Tekniska, personella, fysiska och digitala. Tillsammans med kunden och ditt Securitas-team funderar ni ut vilken typ av säkerhetslösningar de behöver för att sedan presentera och informerar du om hur våra produkter/tjänster bäst kan möta det behovet. Du planerar dina dagar själv och har därför stor flexibilitet och ansvar för din egen arbetssituation som Client Manager.
Hos oss arbetar vi med att få människor att känna sig trygga varje dag och varje natt – i denna roll erbjuds du möjligheten att skapa denna trygghet såväl internt som externt.
Vi är trygghet. Vi är Securitas.
Kravspecifikation
Vi söker dig som har goda kunskaper i svenska och engelska i så väl tal som skrift. Har du säljerfarenhet eller erfarenhet från säkerhetsbranchen är detta meriterande men inget krav. Störst vikt kommer vi att lägga vid din personliga lämplighet för tjänsten.
Som person är du ärlig, hjälpsam och vaksam och får dina medarbetare att känna sig trygga. Att ta ansvar kommer naturligt för dig och du har lätt för att se andras behov. Vi ser också att du är en företagsam person som levererar resultat och som kan driva förändring när det behövs och är noggrann och lämnar inget åt slumpen
Övrig information
Du söker till tjänsten genom att klicka på ansök här nedan. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Vi jobbar med löpande urval, så om du är intresserad av tjänsten: inkom med din ansökan redan idag!
Securitas har gjort medieval för samtliga rekryteringar så vi undanber oss därför samtal från annonssäljare eller säljare av rekryteringstjänster. Har du frågor kring rollen är du dock varmt välkommen att höra av dig till kontaktperson: patrik.ottosson@securitas.se.
Tjänsten är heltidsanställning med tillträde enligt överenskommelse.
Anställningsorten är flexibel inom Halland/Södra Småland.
För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas.
Lön och anställningsförhållanden baseras på kollektivavtal mellan arbetsgivarorganisationen Säkerhetsföretagen och Svenska Transportarbetareförbundet.