Client Manager till Stockholm - Smartify

Client Manager till Stockholm - Smartify

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en Client Manager till vårt kontor i Solna till Sveriges marknadsledande leverantör av Hemtekniker. Vi söker dig som gillar många bollar i luften, att få vara nyckeln i vårt kugghjul och att ständigt vilja utvecklas hur man levererar bästa service.

För att matcha i denna arbetsroll krävs det att du gillar att koordinera, hjälpa kunder med att lokalisera deras problem och att administrera så att rätt kompetens av tekniker kan åka ut och leverera bästa kundnöjdhet.

Som Client Manager i denna roll kommer du att arbeta med olika typer av frågor som rör vår tjänst av hemtekniker. En stor del av ditt arbete kommer vara att utföra bokningar hos privatpersoner så därför behöver du verkligen tycka om att prata i telefon och inte vara rädd att lyfta luren när något har blivit snett eller behöver följas upp. Vi arbetar mycket med uppföljning och merförsäljning kommer även vara ett krav att arbeta med.

I teamet kommer du även vara en lagspelare vid rekrytering, där din röst är viktig för att få in rätt person till våra olika orter runt om i landet. Du kommer ansvara för att båda sammanfatta vilka mjuka värden du söker i en kollega, hålla telefonintervju och hjälpa till vid onboarding för ny personal.

Under din arbetsdag kommer du ha tydliga förväntningar på dig gällande antal samtal du ska hinna genomföra, vilket innebär att du behöver kunna arbeta strukturerat och processtyrt. Du rapporterar till vår Customer and Operations Manager som du dagligen har avstämningar och dialog med. Vi strävar mot en prestigelös arbetsplats där alla känner professionalism och en vilja att hjälpas åt, därför är även din chef en del i det operativa arbetet.

Smartify erbjuder installations- och supporttjänster för det smarta digitala hemmet eller kontoret. Företaget är en av marknadens ledande leverantörer för supporttjänster för det digitala hemmet. Bolaget är rikstäckande med kontor i Göteborg och Stockholm. Leveransorganisationen och företagets tekniker hanterar varje dag flera hundratals olika installationer och supportuppdrag. Vi kommer värdesätta att du själv kan prioritera var du behövs bäst och när. Dina arbetstider kommer således vara flexibla och ett krav är att du både kan och drivs arbeta flexibelt. Vi söker både hel- och deltidspersonal med arbetstider 8-17 eller 10-19, rullande schema alla dagar i veckan.

Om du har extra intresse för teknik kan det ge dig ett försprång i vår utbildning men inget krav.

I denna roll kommer du att arbeta på vårt kontor i Solna Business Park tillsammans med dina nya kollegor.

Du är en stjärna på att:

- Kommunicera - med kollegor och kunder!

- Skriva fina mejl

- Lösa problem och tänka "finns det ett ännu bättre sätt att göra?"

- Skratta tillsammans med dina kollegor

- Ansvara för din egen tid

- Be om hjälp när det behövs och flagga när något går fel.

Du kommer att mätas på dina resultat och därför är det viktigt att du tycker det är ett givande sätt att arbeta på. Vi hoppas att du vill växa här! Därför söker vi någon som vill vara en del av Smartifys resa under en längre tid. Vi erbjuder dig en fantastisk möjlighet att bli en del av ett växande företag. Sista ansökan 25/9.

Här hos oss på Smartify erbjuder vi en glädjefylld arbetsplats, kollektivavtal, tjänstepension, och marknadsmässig lön.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Smartify
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 september 2022
  • Ansök senast: 1 mars 2023

Besöksadress

Klarabergsviadukten 49, Stockholm
None

Postadress

Klarabergsviadukten 49
Stockholm, 11164

Liknande jobb


5 december 2024