OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om kunden / About the Client
Är du en nyfiken person som vill leverera det där lilla extra? Vill du vara med och ge service i världsklass till arenor och arrangörer inom evenemangsbranschen? Då har vi tjänsten för dig!
Arbetsbeskrivning / Work Description
I rollen som Client Service Agent har du en mycket viktig roll för företagets kunder, vilket är landets arenor och arrangörer som själva administrerar all evenemangsplanering. Du ser dagligen till att vara tillgänglig för avancerad rådgivning, frågor kring felsökning, statistik, rapporter samt assistera vid frisläpp av sista minuten biljetter.
Fokus ligger på att alltid ge högsta service gentemot kund, genom professionellt, engagerat och kunnigt bemötande.
Du kommer att ge information och support utifrån kundernas olika frågeställningar och behov. Det kan röra sig om allt från mindre till större evenemang. Du kommer vara placerad på kontoret i Stockholm och supportera arenor och arrangörer runt om i Sverige.
Din profil / Your profile
Du som söker skall brinna för service och du har tidigare arbetat inom support eller avancerad kundtjänst, erfarenhet från branschen är meriterande. Som person har du lätt för att samarbeta samt kommunicera både via telefon och mail. Samtidig är du trygg i dig själv och har förmågan att strukturera samt ta ansvar och styra ditt eget arbete. Rollen präglas av högt tempo och många processer och kundärenden samtidigt, varför det är viktigt att du trivs i en fartfylld miljö samt har en god simultanförmåga. Du ser lösningar istället för problem och värderar kvalitet högt. Du är i övrigt en teamplayer, pedagogisk och brinner för att vägleda samt stötta företagets kunder.
Du kommunicerar mycket väl i såväl tal och skrift på Svenska och Engelska. Kunskaper i Office paketet är ett krav.
Övrigt / Other
Tjänsten är en tillsvidareanställning hos vår kund och beräknas starta omgående. Intervjuer kommer att ske löpande.
Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är vardagar 8.00 -17.00 samt beredskap vissa helger och kvällar.
Kunden sitter i fina lokaler centralt i Stockholm. Resor till kontoret i Göteborg kan förekomma.
Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” \”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.
Vid ett <b>Tekniskt Problem</b> med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller <a href="mailto:info@inhouse.se">info@inhouse.se</a>
För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.
Välkommen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013