OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för att supportera kunder och medarbetare med hög kvalité? Är du också den på arbetsplatsen som sprider glädje och energi? Nu söker vi en servicefokuserad Client Service Agent som vill arbeta tillsammans med våra fantastiska kollegor på Aspia, Sveriges största företagspartner inom redovisning, lönehantering, skatt och rådgivning. En fantastisk möjlighet för dig att utvecklas inom service och att vara med på en spännande resa.
Din roll
Vi söker nu förstärkning till vår Kundsupport på huvudkontoret i centrala Stockholm. Här arbetar vi för att vara den arbetsplats som ger service på toppnivå. Här blir du en nyckelperson såväl internt som externt med varierande uppgifter.
Dina huvudsakliga ansvarsområden och arbetsuppgifter innefattar att:
- Hantera inkommande ärenden från externa kunder och intern personal som har frågor och/eller behöver hjälp med systemet
- Ärenden kring bland annat attestflöden och fakturering
- Djupdyka i mer komplexa ärenden i samråd med kollegor
- Dagligen samarbeta med kollegor i syfte att hjälpa kund och för utbyte av erfarenhet
Aspia är och vill vara en arbetsplats som ständigt arbetar för lärande och utveckling i arbetet. Det innebär att du kommer att vara delaktig i förändringsarbete internt och utveckla samt se över rutiner och processer.
Din profil
I rollen som Client Service Agent kommer vi att värdera dina personliga egenskaper högt. Till den här tjänsten söker vi dig som älskar och brinner för service. Du som inte vill att kunden endast ska vara nöjd med att få ett svar, utan som kommer välja att lägga tid på att aktivt söka feedback på ditt arbete. Du ser möjligheter, är lösningsorienterad och en sann ambassadör för Aspia i alla lägen. Teamet tror mycket på idéer och initiativ och här söker vi en kollega som har liknande synsätt och inställning till arbetet. Rollen ställer krav på en god administrativ förmåga och noggrannhet.
Vi söker dig som:
- Har arbetet i en servicenära roll, gärna i kundtjänst eller i butik
- Har ett intresse för att arbeta systemnära
- Är pedagogisk i ditt sätt att förklara när du hjälper kunder och medarbetare med olika frågeställningar och ärenden
För att bli framgångsrik i rollen som Client Service Agent kommer det att vara av största vikt att du motiveras av att ta del av utvecklingsprojekt, att vara lyhörd för nya arbetssätt och har en vilja att lära andra.
Praktiskt om tjänsten
Tjänsten är på heltid och tillträdesdatum är omgående med hänsyn till uppsägningstid. Vi tillämpar sex månaders provanställning.
Välkommen att söka tjänsten och eller tipsa din vän om att vi söker en serviceinriktad Client Service Agent till vårt team i Stockholm. Skicka din ansökan till oss så snart som möjligt innehållande CV. Urval och intervjuer sker löpande.
För mer information om tjänsten är du välkommen att höra av dig till rekryterande chef Moe Alhamalawi via mail moe@aspia.se. Om du har frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Emelie Jorland via mail emelie.jorland@aspia.se.
Aspia är en ledande aktör inom redovisning, lön, skatt och affärsrelaterad rådgivning med 1 450 medarbetare på drygt 70 kontor i Sverige och närvaro i hela Norden. Vi tror på att göra det svåra enkelt, på effektivitet, på förändring, kunskap och att vara närvarande där våra kunder befinner sig.
Aspia är det självklara valet både för unga som söker sitt första jobb och för erfarna experter som vill ta ett steg vidare i karriären. Idéer och individer får växa hos oss i en inkluderande, rolig och kreativ miljö och det är på Aspia vi vill att du ska ha den bästa tiden i din karriär!