OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Som CSC (Client Services Consultant) kommer du att arbeta i ett kundspecifikt team och ha tätt samarbete med beställare, inköp och leverantörer via mail, telefon och fysiska möten. I det dagliga arbetet kommer du att arbeta med resursförfrågningar för nya konsultbehov, förlängningar, prisförhandlingar samt vara den hjälpande länken mellan kund/beställare och leverantörer. Du kommer ha fokus på affärsnära roller inom välkända varumärken. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innebära hantering av kundförfrågningar genom att granska rollbeskrivningar, granska CV och inkomna anbud och prisförhandlingar, administration av konsulter genom registrering av nya konsulter, tidrapportering, fakturering, förlängningar och avslut av uppdrag. Du kommer även ha löpande kundkontakt med inköp och beställare samt bygga upp och underhålla en god kundrelation genom smart och innovativ kompetensförsörjning, och jobba med att behålla och utveckla leverantörssamarbeten.
Företagspresentation
Vår kund är ett internationellt företag som huvudsakligen arbetar med konsultförmedling till sina slutkunder, men också direktrekryteringar. De arbetar med några av landets största bolag för att förenkla konsultinköpsprocessen. Vår kund arbetar för att hitta de bästa kompetenser som marknaden har att erbjuda!
Vår kund erbjuder ett stort och härligt gäng med varierande erfarenheter som lär av varandra. De är duktiga på att fira framgångar, har en bra sammanhållning och högt i tak. Söker du en arbetsplats mitt i Stockholm city där tillit, respekt och där glada skratt värderas högt – då har du hittat rätt!
Kvalifikationer
- Du har minst 2 års erfarenhet av rekrytering, inköp, konsulthantering eller motsvarande.
- Du har eftergymnasial utbildning inom personal/HR, affärsadministration, ekonomi, sälj eller motsvarande.
- Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
- Du har en god systemvana samt kunskap inom MS Office.
- Meriterande är om du har systemvana och erfarenhet av processinriktat arbete.
- Meriterande är om du har förståelse för konsultmarknaden.
Personliga egenskaper
För att trivas i rollen som Resource Manager tror vi att du är driven, lösningsorienterad, engagerad och resultatdriven. Du är serviceinriktad samt en god lyssnare och kommunikatör med stor noggrannhet och är samtidigt lättsam och kan tänka ur ett affärsperspektiv. Du är flexibel och har förmågan att prioritera samt trivs i ett högt tempo och kan vid behov jobba mot tighta deadlines. Du är även självgående, relationsskapande, en vass administratör och en lagspelare.
Lön
Lön, enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
I den här rekryteringen samarbetar vår kund med JobBusters. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Lina Isberg. Detta är en heltidstjänst med kontorstider. Du blir anställd direkt hos vår kund med provanställning om sex månader som sedan övergår i en tillsvidareanställning. Vår kund sitter i trevliga lokaler på Regeringsgatan men erbjuder en flexibel arbetsplats med stor möjlighet att arbeta hemifrån samt arbete ute hos kund några dagar per vecka.
Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande. Ansökningar mottagna omgående kommer hanteras i ett första urval. Sista ansökningsdag är 2022-10-26. Välkommen med din ansökan!