OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Att hjälpa kunder att attrahera, belöna och stärka förhållandet med sina medarbetare är det vi på Benify brinner för. Sedan 2004 har vi som ett snabbväxande HR-techbolag revolutionerat branschen och sättet att arbeta med förmåner och kommunikation till sina anställda. Genom vår skräddarsydda Benifyportal kan kunder världen över bland annat erbjuda grymma deals och rabatter, bjuda in till events eller varför inte onboarda sina nyanställda igenom. Hos oss får du chansen att inte bara påverka en organisations interna arbete, utan även deras medarbetares välmående och relationen till sin arbetsgivare.
Din roll som Client Success Manager
I rollen som Client Success Manager är den huvudsakliga uppgiften att stödja våra Account Managers som ansvarar för att vårda våra långsiktiga kundrelationer. Du kommer att ansvara för att driva förbättringar inom segmentet för våra minde och mellanstora kunder, där du självständigt kommer att äga processerna. Det är främst arbetsuppgifter av teknisk karaktär, där ett proaktivt mindset är nyckeln för att upprätthålla samt öka värdet för kunden. Tjänsten innefattar en bredd ärenden som varierar i omfattning och komplexitet. Du fungerar som spindeln i nätet med stort fokus på problemlösning och ser till att ärenden hamnar på rätt plats, samtidigt som du säkerställer att våra kunder får snabb återkoppling.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Arbeta operativt i våra system med leveranser
• Anpassa plattformen efter kundspecifika behov och vara proaktiv i det arbetet för att aktivt öka värdet för kunden
• Daglig kommunikation med både kunder och kollegor internt inom Benify
Vem är du?
Som person ser vi gärna att du har en stark drivkraft och intresse för att etablera nya lösningar hos våra kunder samt trivs i en roll som innefattar stort detaljfokus i ett högt tempo för att driva projekt framåt. Det är en fördel att du har arbetat i en självständig roll tidigare samt ägt processerna du suttit med.
Vi ser även att du som söker har:
• En universitetsexamen inom ekonomi eller annat relevant område
• Något års arbetslivserfarenhet, gärna från en koordinerande och affärsnära roll, samt ett tekniskt intresse och tycker det är kul med utmaningar
• Meriterande med tidigare erfarenhet av att jobba i system
• Erfarenhet av kundkontakt och kundservice/projektledning
• Besitter en god samarbetsförmåga och gillar att jobba tajt med dina kollegor
• Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. Kunskaper i franska är meriterande.
För att lyckas i rollen behöver du vara driven och kvalitetsmedveten i ditt arbete. Vi söker dig som har en god analytisk förmåga, är ansvarsfull och tycker om att arbeta med problemlösning. I ditt arbete är du prestigelös och pragmatiskt samt har ett utpräglad kundfokus. Vi ser att du trivs i en detaljfokuserad roll och att du besitter är bra samarbetsförmåga. Det är avgörande att du är strukturerad och vet hur du ska prioritera rätt för att lyckas i rollen som Client Success Manager.
Vad Benify erbjuder dig
Hos oss på Benify får du möjligheten att arbeta i en organisation där alla bidrar till vår framgång, hjälper varandra på vägen dit och har roligt under tiden. Vi vet att det är våra anställda som gör Benify framgångsrikt och som får oss att utvecklas framåt – vi välkomnar inte bara dina idéer vi uppmuntrar dem. Din egen utvecklingsresa inom organisationen är upp till dig; dina initiativ, personliga mål och din nyfikenhet är nycklarna för din utveckling och hur långt du kan nå inom Benify. Hos oss arbetar vi med stor passion och vi lyckas tillsammans!
Praktisk information
Start: Så snart vi hittar vår perfekta match!
Omfattning: Heltid, 100%
Placering: Stockholm
Låter tjänsten som Client Success Manager intressant? Urvalet sker löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, tveka därför inte att söka redan idag!
Har du frågor om rollen eller hur det är att jobba på Benify? Kontakta matilda.dankemeier@benify.com (Talent Acquisition Coordinator)