OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ETABLERINGSANSVARIG – CLUSTERA SVERIGE
Clustera är en del av APM Group som startades 1994 i Australien. Koncernen har idag över 8000 medarbetare med verksamhet i 11 länder på mer än 800 platser runt om i världen. Koncernen levererar tjänster inom arbetsmarknad och har stort fokus på att matcha arbetssökande med arbetsgivare. Koncernen hjälper idag över en miljon människor per år till ett bättre liv.
Vad innebär det att vara en del av
Clustera är ett etablerat bolag där det är högt i tak och där kreativiteten och nytänkandet välkomnas. Vi ingår i en global koncern med lång erfarenhet från internationella matchnings tjänster. Med stabil värdegrund vägleder vi i alla lägen. Vi söker ständigt efter nya duktiga medarbetare som delar våra värderingar och kan komplettera vår organisation.
På Clustera tror vi på människors förmågor och brinner för att stödja och lyfta människor. I arbetet möter vi människor där mötet med oss ska ha resulterat till motivation och inspiration till nya möjligheter för våra kunder och samarbetspartners men även för oss själva och samhället.
Vad innebär tjänsten?
Clustera befinner sig i en tillväxtfas och expanderar sin verksamhet till flera orter och regioner i landet. Vi rekryterar därmed en ansvarig för nyetableringar av nya kontor på olika orter. Du kommer att få underlag samt en etableringsplan där du kommer att ansvara för att hitta kontor som uppfyller kraven och önskemålen.
I nästa steg ska du tillsammans med inköpare göra dom inköp som behövs för att rusta kontoret. Därefter planerar du för att snabbt och effektivt ta emot material, montera och installera det som behövs för att kontoret ska vara startklart.
I rollen innebär det att du kommer resa till olika orter för att montera, installera och utföra dom moment som behövs för att kontoret ska vara startklart. Du kommer att få bil och övrig utrustning som behövs.
Artbetsuppgifter
• Söka efter lämpliga kontor enligt etableringsplan
• Kontakta hyresvärdar för att komma överens om olika delar
• Få ett avtalsutkast som din chef kan fatta beslut kring
• Delaktig i inköp tillsammans med inköpare
• Åka till respektive kontor och montera utrustning, möbler och övrigt som behövs för att kontoret ska vara startklart.
Viktiga egenskaper
• Du är händig och duktig på praktiska arbetsuppgifter
• Du talar god svenska
• Du är duktig på samordning och planering
• Arbetar effektivt och kan ha flera bollar i luften
• Du är beredd att åka till olika orter och övernatta om behov uppstår
• Du har lätt att samarbeta med andra människor
• Du har lätt för montering av tex. möbler, datautrustning etc. (inget avancerat)
• Du följer instruktioner och rutiner för att utföra etableringen korrekt
Är du personen vi söker så tveka inte att skicka din ansökan till oss. Tjänsten ska tillsättas omgående och 3-6 månader fram, dock är chansen stor till förlängning.