OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i ett internationellt företag med starkt fokus på tillväxt och innovation? Är du en person som brinner för ständiga förbättringar, är kommunikativ, trivs med varierande arbetsuppgifter och tycker om problemlösningar? Söker du en roll där du har möjlighet att påverka teamen och bidra till kvaliteten i vår leverans? Då har vi tjänsten för dig!
CBRE GWS är verksamma inom Facility Management. Vi är specialiserade på att leverera affärsstödjande servicetjänster i såväl kontorsmiljö som produktionsanläggningar och fastigheter. Kännetecknande för vår leverans är miljömedvetenhet, säkerhet och hållbarhet.
Vi söker en erfaren och motiverad CMMS Account Manager för att leda och förbättra vårt CMMS system (Computerized Maintenance Management System) till ett att våra största uppdrag. Du kommer att spela en nyckelroll i att optimera våra underhållsprocesser och säkerställa att våra anläggningar och utrustning fungerar smidigt och effektivt. Vår kund har verksamhet i ett 70 tal länder i EMEA (Europa, Mellanöstern samt Afrika). I Sverige i Stockholm, Göteborg, Borås, Karlskrona, Lund, Linköping, Kumla och Luleå. Ditt huvudfokus blir inledningsvis Sverige men längre fram är tanken att rollen ska täcka hela fastighetsportföljen i EMEA.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
* Övervaka och administrera företagets CMMS-plattform
* Utveckla och implementera underhållsstrategier och arbetsflöden
* Säkerställa korrekt dokumentation och registrering av underhållsaktiviteter
* Träna och stötta användare av CMMS systemet
* Analysera underhållsdata för att identifiera förbättringsområden
* Samarbeta med olika avdelning och kollegor för att säkerställa att underhållsbehoven uppfylls
* Förbereda rapporter och ge rekommendationer för förbättringar
* Resor förekommer i Sverige, samt internationellt
Kvalifikationer:
* Relevant högskoleutbildning inom teknik, underhåll eller motsvarande erfarenhet
* Minst 3-5 års erfarenhet av att arbeta med CMMS system
* Stark analytisk förmåga och erfarenhet av dataanalys
* Mycket god kommunikationsförmåga i både engelska och svenska (tal och skrift)
* God ledarskapsförmåga
* Erfarenhet av att implementera förbättringsprojekt är meriterande
För att lyckas i rollen är du lösningsorienterad med en god samarbetsförmåga. Du är ansvarstagande och tar egna initiativ samt är bra på att slutföra arbetsuppgifterna. Vi värdesätter att du har stort kundfokus. Du stimuleras av en miljö som utmärks av stort engagemang och där förmågan att hantera snabba förändringar är av stor betydelse.
Vi erbjuder en omväxlande tjänst med utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Du kommer att omfattas av vår tjänstepension, våra friskvårdsförmåner och vår Benify-portal mm.!
Tjänsten är på heltid och tillsvidare med placering i Kista, Stockholm
Vi arbetar löpande med vårt urval och vi söker kandidater så länge annonsen är uppe
CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 105 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster över hela världen och omsatte 2023 över 30 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom fastighetsservice, projekt och rådgivning