OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som medarbetare i multi-channel teamet är du våra kunders första kontakt i våra digitala kanaler. Du ser alltid till att leverera en förstklassig kundupplevelse som uppfyller och överträffar våra mål inom försäljning, kundnöjdhet och tillgänglighet. Tillsammans med dina kollegor kommer du att säkerställa att vi har en prestations- och feedbackkultur som är i linje med våra värderingar.
Sunt förnuft, enkelhet, att arbeta tillsammans och att våga gå vår egen väg. Det är så vi gör skillnad. För att uppnå vår vision måste vi arbeta hårt och sträva åt samma håll.
För att lyckas i rollen tror vi att du uppfyller följande:
• Du förväntas leverera enastående service till våra kunder och genomföra kundmöten i alla våra kanaler (Chatt, mail och telefon.)
• Digital kommunikation och försäljning är inom din expertis
• Arbeta aktivt med att identifiera förbättringsområden eller möjligheter för automatisering av processer.
• Du har ett proaktivt arbetssätt och vill en del i att utveckla våra kundmöten i digitala kanaler.
• Driva egna projekt mot givna mål.
• Du leder dig själv med Ikano-värderingarna i åtanke.
• Bidra till att bygga ett starkt team med sammanhållning, med Ikanos värderingarna som riktlinje.
Är du rätt person för rollen?
Som person brinner du för att våra digitala kanaler når sin fulla potential. Måluppfyllnad är något som ligger dig varmt om hjärtat och du älskar att leverera.
Du brinner för att förändra vårt arbetssätt och gillar att tänka annorlunda. Du strävar efter självledarskap och har en klar inställning om att allting är möjligt
Kunskaper:
• Bred kunskap om våra produkter och system, samt viljan att lära dig mer.
• Kunskap om hur våra kundmöten skall hanteras och hur det påverkar våra mål.
• Förstår vikten av att integrera våra värderingar i våra kundmöten.
• Gedigen erfarenhet av kundservice eller relaterat inom en kundcentermiljö eller inom finans och försäljning.
• Tidigare erfarenhet av digitala kundmöten.
• Förståelse för hur ditt arbete bidrar till bankens övergripande mål.
Nyckelkompetenser:
• Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt.
• Trivs i en roll fokuserad på resultat och digital transformation/kommunikation.
• Goda skriftliga färdigheter.
• Förmåga att anpassa kundmötet efter kunden.
• Kapabel till självledarskap och tar ansvar för din egen utveckling.
• Förmåga att upptäcka områden för förbättring och agera därefter.
• Kan hantera en agil och snabbt föränderlig arbetsmiljö.
Låter det intressant?
Då är du varmt välkommen med din ansökan snarast, urval kommer ske löpande.
Vi kan inte ta emot ansökningar via mail, vänligen ansök via ansökningsformuläret. Vid frågor om rollen, kontakta rekryterandechef Filip Johansson via filip.johansson@ikano.se