Collection Advisor

Arbetsbeskrivning

Hos PS Finance Group väntar en spännande resa i ett snabbväxande bolag, där vi värdesätter våra medarbetare och strävar efter gemensam framgång! Vi söker nu en engagerad Collection Advisor som vill vara med och forma framtiden med oss. Här får du chansen att arbeta i ett företag som värderar engagemang, det personliga bemötandet och att rätt ska vara rätt!



Din roll som Collection Advisor - B2B-teamet

Som Collection Advisor hos oss på PS Finance Group ansvarar du för hela kundupplevelsen och ingår i ett fantastiskt team med bred kunskap och varierande erfarenheter. Ansvarsområdet sträcker sig bland annat över ärendehantering av fordringar, kundansvar, rådgivning, kreditanalys, betalningsuppgörelser och rättsliga åtgärder. I den här rollen kommer agera ombud för våra B2B-kunder och sköta all kommunikation med din tilldelade kundstock. Du sköter också kommunikationen med kunders kunder samt myndigheter.

Vem är du?

Vi söker dig som har:

- Intresse att arbeta med ekonomi och inkasso

- Tidigare erfarenhet av administration, kundservice eller handläggning inom relevant bransch, så som inkasso, försäkring, juridik eller liknande.

- YH- eller universitetsutbildning inom ekonomi, offentlig förvaltning eller handel- och administration.

- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.

- Bra dator- och systemvana.

Du är kvalitetsmedveten, trivs i ett högt tempo och kan prioritera väl. Att fatta snabba välgrundade beslut är en av dina styrkor, och du sprider positiv energi omkring dig. Du är en initiativtagare som är hungrig på att lära dig mer och du drivs av att uppnå resultat!

Vad erbjuder vi?

PS Finance Group är inte bara en härlig arbetsplats, det är en möjlighet att vara en del av ett fantastisk kultur på ett framgångsrikt tillväxtbolag! Vi erbjuder:

- Möjligheten att påverka och göra skillnad för ett företag på sin tillväxtresa

- En vänlig och stödjande arbetsmiljö som främjar kompetensutveckling

- Utmanande och varierande arbetsuppgifter som ger dig möjlighet att växa

- Ett dedikerat team att samarbeta med

- Flexibilitet och hemarbete en dag i veckan

- Bra förmånspaket med högt friskvårdsbidrag och friskvårdsaktiviteter, sjukförsäkring, pensionsavsättning, bonus och mycket mer!

Sök redan idag och bli en del av vårt härliga B2B-team!

Urval sker löpande, så skicka in din ansökan genom att klicka på knappen "ANSÖK". Sista ansökningsdag är 7 aprili 2024.

- Start: 1 Juni eller enligt överenskommelse. Start kan vara tidigare

- Omfattning: Heltid, 100%, kontorstider

- Placering: Lindholmen, Göteborg

Har du frågor? Kontakta Belinda Bergman, People and Culture Partner, på belinda.bergman@psfinancegroup.com.

Vi tar ej emot ansökningar via mail på grund av GDPR. Skicka din ansökan via ansökningsknappen! Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PS Finance Group
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 mars 2024
  • Ansök senast: 8 september 2024

Postadress

Lindholmspiren 7
GÖTEBORG, 41756

Liknande jobb


Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

19 november 2024

Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

4 november 2024

4 november 2024

Serviceinriktad inkassohandläggare

1 november 2024