Collection Advisor Front Office till Axactor

Collection Advisor Front Office till Axactor

Arbetsbeskrivning

Det går grymt bra för Axactor och vi behöver fler ombord på vårt rocketship! Vill du vara med på vår resa? Tveka då inte en sekund att skicka in din ansökan till oss!
Om oss
Vi är ett modernt och internationellt inkassobolag, som sticker ut ifrån mängden. Sedan vi startade 2015 har vi utmanat inkassobranschen, som många uppfattar som långsam och stel, med våra värdeord; passion, tillit och proaktiv som är med oss i allt vi gör. Att inkassobranschen har en fortsatt viktig roll i dagens samhälle är något vi bara blir mer och mer övertygade om. Vi arbetar dagligen med att hjälpa människor i en tuff situation men också, och framförallt, hjälper vi företag att få betalt för sitt slit. Ett företag med höga visioner och ambitioner som ständigt vill förbättra och ligga i framkant med smarta system och digitala verktyg — det är vi!
Axactor finns i hela sex länder; Sverige, Norge, Finland, Italien, Tyskland och Spanien med över 1000 anställda. I Sverige har vi kontor både i Stockholm och Göteborg. På kontoret i Göteborg sitter vi i moderna, fräscha lokaler i Nordstan och i Stockholm sitter vi på Vasagatan i nyrenoverade läckra sekelskiftslokaler. Viben på kontoren är präglad av en tydlig företagskultur; alltid energifylld och peppig till max! För att förstå vad vi menar; spana in vår Spotify-lista Axactor Sweden som går varm på kontoret i tid och otid, men mest på fredagar då det givet är lite mer partykänsla.


Jobbeskrivning
Axactor är ett modernt företag som är ungdomligt både på pappret och i kärnan. Vi förstår vikten av varje individs driv, kompetens och förståelsen för vad bra kundleveranser innebär. Här behandlar vi alla med respekt, vi jobbar tillsammans, vi vinner tillsammans och alla i organisationen har betydelse. Vi lär av varandra och tar vara på faktumet att vi är ett gäng med viktig kunskap och grymma erfarenheter. Vi försöker att alltid lösa problem på ett innovativt och kreativt tillvägagångssätt samt vara öppna för de förändringar och utmaningar vi står inför i den digitala världen. Vi är dedikerade och lär oss hela tiden att leverera bästa möjliga service. I en tuff bransch med höga krav är vi medvetna om vad som krävs för att vara en attraktiv arbetsgivare, vilket gör oss både lyhörda och orädda.
I dina arbetsuppgifter ingår det att svara på gäldenärers frågor om deras förlupna fakturor. Du kommer att vara Axactors ansikte utåt och arbeta med inkommande samtal, där hög service och kundnöjdhet står i fokus. Tjänsten är på heltid med start i augusti 2020 och placerad i Göteborg.


Om dig
Vi tror att du är utbildad inom ekonomi/juridik men vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet samt erfarenhet från inkassorådgivning. Du talar och skriver svenska obehindrat och hanterar det engelska språket flytande i tal och skrift. Vi ser gärna att du är en framåt person, som tycker att ambition, noggrannhet och positiv inställning är a och o. Vi värdesätter personliga egenskaper som stämmer överens med våra värderingar passion, tillit och proaktiv.


Kontakt och ansökan
Vi ser fram emot din ansökan senast den 10 juni 2020. Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi tar utdrag ur belastningsregistret samt gör kreditupplysning som en del av processen i denna rekrytering. Välkommen att maila din ansökan till vår Head of HR Josefine Bohlin: josefine.bohlin@axactor.com

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Axactor Sweden AB Göteborg
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 13 maj 2020
  • Ansök senast: 12 juni 2020

Postadress

Nordstadstorget 6
Göteborg, 41105

Liknande jobb


28 november 2024

Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

19 november 2024