Collection Advisor till Frontoffice

Collection Advisor till Frontoffice

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu ytterliggare Collection Advisors till vårt Frontoffice, för att stärka Axactors svenska team. Tveka inte att skicka in din ansökan - vi kan garantera dig en grymt spännande resa!
Jobbeskrivning
I rollen som Collection Advisor i vårt Frontoffice ansvarar du för att vara Axactors ansikte utåt. Du arbetar med inkommande samtal och mail från våra gäldenärer, där hög service och kundnöjdhet är högsta prioritet. Du arbetar proaktivt, lösningsorienterat och relationsbyggande för att nå och sluta överenskommelser med så många gäldenärer som möjligt. Du tar ett stort eget ansvar och planerar och prioriterar ditt arbete tillsammans med övriga kollegor.
Tjänsten är på heltid med start i maj alt. september 2021 och placerad i Göteborg, i våra nya, fina lokaler. Arbetstid är måndag-fredag 08:00 - 17:00. Tjänsten är en tillsvidareanställning med en inledande provanställning på 6 månader. Du rapporterar till Department Manager Frontoffice.
Om dig
För att trivas i rollen som inkassorådgivare tror vi att du har erfarenhet från någon typ av kundtjänst och har med fördel erfarenhet av inkassofrågor. Vi ser gärna att du är en person som trivs med att skapa goda relationer och brinner för att ge förstklassig service och rådgivning. Du ingår i ett härligt team där ert fokus tillsammans är goda resultat, nöjda kunder och en hög servicenivå.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet samt erfarenhet från inkassorådgivning. Du talar och skriver svenska obehindrat och hanterar det engelska språket flytande i tal och skrift. Vi ser gärna att du är en framåt person, som tycker att ambition, noggrannhet och positiv inställning är a och o. Vi värdesätter personliga egenskaper som stämmer överens med våra värderingar passion, förtroende och proaktivitet.
Kontakt och ansökan
Vi ser fram emot din ansökan senast den 30 april 2021. Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi tar utdrag ur belastningsregistret samt gör kreditupplysning som en del av processen i denna rekrytering.
Välkommen att maila din ansökan innehållande CV och personligt brev till vår HR Director Josefine Bohlin: josefine.bohlin@axactor.com
Om oss
Vi är ett modernt och internationellt inkassobolag, som sticker ut ifrån mängden. Sedan vi startade 2015 har vi utmanat inkassobranschen, som många uppfattar som långsam och stel, med våra värdeord; passion, förtroende och proaktivitet som är med oss i allt vi gör. Att inkassobranschen har en fortsatt viktig roll i dagens samhälle är något vi bara blir mer och mer övertygade om. Vi arbetar dagligen med att hjälpa människor i en tuff situation men också, och framförallt, hjälper vi företag att få betalt för sitt slit. Ett företag med höga visioner och ambitioner som ständigt vill förbättra och ligga i framkant med smarta system och digitala verktyg — det är vi!
Axactor finns i hela sex länder; Sverige, Norge, Finland, Italien, Tyskland och Spanien med över 1200 anställda. Vårt svenska kontor ligger i Göteborg, där sitter vi i moderna, fräscha lokaler i Nordstan. Viben på kontoren är präglad av en tydlig företagskultur; alltid energifylld och peppig till max! För att förstå vad vi menar; spana in vår Spotify-lista Axactor Sweden som går varm på kontoret i tid och otid, men mest på fredagar då det givet är lite mer partykänsla.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Axactor Sweden AB Göteborg
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 april 2021
  • Ansök senast: 8 maj 2021

Postadress

Nordstadstorget 6
Göteborg, 41105

Liknande jobb


Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

19 november 2024

Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

4 november 2024

4 november 2024

Serviceinriktad inkassohandläggare

1 november 2024