OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta på ett bolag i en spännande tillväxtfas!
PS Finance Group är på en tillväxtresa och erbjuder branschens vassaste tjänster inom vår nisch, fakturans värdekedja. Idag är vi 30 kollegor som jobbar inom ekonomi, inkasso, juridik och försäljning. Nu är vi i en spännande och expansiv fas med stark tillväxt och söker därför ytterligare en Collection Advisor till vårt team i Göteborg.
Om rollen
Som Collection Advisor hos PS Finance Group kommer du att ansvara för hantering av klienters uppdrag från det att fakturan har förfallit till dess att full inkassering har skett. Du kommer att vara produktionsansvarig och självständigt ansvara för en portfölj med ärenden som huvudsakligen består av förfallna fordringar inom B2B, men även en del som riktar sig mot konsument. Det dagliga arbete är en variation av ärendehantering, kundansvar, administration, analys samt en del klient- och slutkundskontakt både via telefon och skriftligen. Du kommer att självständigt hantera rättsliga åtgärder inom inkasso och vara rådgivande mot våra kunder. Att arbeta mot tydliga kvalitets- och leveransmål är en självklarhet.
Vi erbjuder
PS Finance Group är en entreprenöriell arbetsplats med fokus på flexibilitet, det personliga bemötandet och hög kompetens. Du erbjuds tillsammans med en fast lön ett förmånspaket med pensionsavsättning och friskvårdsbidrag. För oss är det viktigt med högt i tak, att arbeta i team och ha roligt på och utanför jobbet! Vi trivs att göra saker tillsammans och hoppas att du följer med på vår stående padeltid!
Vi är mycket måna om både bolagets och individernas utveckling och vår ambition är att se dig växa i denna roll tillsammans med oss.
Din profil
Du är en självklar lagspelare och en administrativ stjärna som trivs med ett arbete som är kombinerat med administration och en rådgivande roll mot klienter och deras slutkunder. Du drivs av att jobba resultatinriktat mot uppsatta mål och självklart ser du lösningar hellre än problem. Vi vill att du har någon eftergymnasial utbildning med inriktning inom ekonomi eller har arbetat några år med administrativa uppgifter inom ekonomi eller inkasso. Du behärskar svenska obehindrat i tal och skrift. Som person är du noggrann, ansvarstagande, prestigelös och gillar att arbeta i ett högt tempo.
Är du intresserad? Kul, vi ser fram emot din ansökan!
Vid frågor kring tjänsten, vänligen kontakta Helena Alexandersson, HR Chef helena.alexandersson@psfinancegroup.com telefon +46 73 5206657.
Vi tar ej emot ansökningar via mail på grund av GDPR lagstiftningen. Skicka din ansökan via ansökningsknappen. Vi har löpande urval, skicka därför din ansökan snarast. Välkommen med din ansökan!