Colligo söker bemanningskoordinator på heltid

Colligo söker bemanningskoordinator på heltid

Arbetsbeskrivning

Vill du bli en del av en arbetsplats som arbetar med fokus på glädje och laganda? Trivs du att jobba i ett högt tempo och kan kombinera noggrannhet med effektivitet? Se hit, vi söker nämligen dig som vill ingå i ett av våra härliga bemanningsteam med start sommaren 2023!


Dina arbetsuppgifter:
I rollen som koordinator stödjer du konsultchefernas arbete och bidrar till en effektiv bemanningsprocess.
Det är huvudsakligen en administrativ tjänst med uppgifter så som avtalshantering, referenstagning, mailutskick samt bokning av resor och boende för våra konsulter. Många av uppgifterna är meriterande och förberedande för ett arbete som konsultchef.
I rollen som koordinator ingår även ett övergripande ansvar över kontoret med arbetsuppgifter så som ta emot leveranser, beställa kontorsmaterial, se till att det är fint i lokalen, arrangera events för personalen etc.
Colligo är ett bolag i kraftig tillväxt och du kommer att vara med på en resa som kan innebära nya utvecklande vägar i karriären. Som medarbetare hos oss väntar ett varierande, utvecklande och stimulerande arbete med många personliga kontakter. Fungerar samarbetet väl finns goda möjligheter att övergå till en heltidsanställning som konsultchef.


Om dig:
Som person ser vi att du är serviceinriktad, ansvarstagande, strukturerad och självgående.
Du trivs i att driva ditt eget arbete framåt och är duktig på att agera i situationer som ibland saknar tydlig rutin. Med god kommunikativ förmåga och struktur är du delaktig i att leverera god service till kollegor, konsulter och kunder.
Vi söker en person för heltid med arbete mån-fre kl.08-17.
Intresserad? Ansök genom att skicka CV och personlig brev till rekrytering@colligo.se. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Om oss
Vi är ett ungt och kreativt företag som erbjuder en spännande och rolig arbetsmiljö. Du kommer ingå i ett framgångsrikt team där du får möjlighet att bidra till den positiva utveckling som Colligo Vårdkompetens befinner sig i, samtidigt som du själv får utvecklas yrkesmässigt. Colligo Vårdkompetens är verksamma över hela landet och expanderar kraftigt inom vård- och omsorgbranschen. Vi riktar oss till läkare, sjuksköterskor och socionomer samt kunder inom slutenvård, primärvård och kommun. Genom engagemang vill vi som arbetsgivare skapa möjligheter och vara en del av en positiv utveckling av branschen. Colligo Vårdkompetens är ett auktoriserat bemanningsföretag och vi har självklart kollektivavtal. Läs gärna mer om oss på vår hemsida!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HUVUDKONTOR Solna
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2023
  • Ansök senast: 31 maj 2023

Postadress

Hemvärnsgatan 15
Solna, 17154

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024