ComHem/Boxer söker dig som är taggad på sälj och kundservice!

ComHem/Boxer söker dig som är taggad på sälj och kundservice!

Arbetsbeskrivning

Gillar du att arbeta på en social och härlig arbetsplats, arbeta mot uppsatta mål samt ha möjligheten att kunna påverka din fasta lön med provision där ”the sky is the limit”? - Då kan det vara dig vi söker!

OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE

Webhelp Östersund arbetar på uppdrag för Com Hem/Boxer och vill se dig lyckas med din karriär! Du som är på jakt efter erfarenhet inom service och kommunikation samt är nyfiken på försäljning har ett gyllene tillfälle att skicka oss din ansökan.

Webhelp-kontoret är en fartfylld och härlig arbetsplats med engagerade och fantastiska medarbetare. Dina arbetsuppgifter innefattar inkommande samtal från Boxer och Com Hems kunder. Ditt huvudsakliga fokus är att bemöta kunderna med lyhördhet och engagemang samt anpassa ditt bemötande efter kundens behov.

Som Advisor hos oss kommer du hantera samtal inom TV, bredband, telefoni och försäljning. Du arbetar hela tiden mot uppsatta mål och får stöttning att nå dina resultat.

Vidare arbetar vi med merförsäljning som en naturlig del av varje samtal, där vi med hjälp av enkla frågor tar reda på vad kunden är intresserad av och skräddarsyr anpassade lösningar.

Således ser vi gärna ser att du är en person som sätter kunden i fokus och är både försäljnings- och lösningsorienterad. Utöver din fasta grundlön har vi en provisionsmodell utan något provisionstak gällande din merförsäljning - det är alltså din vilja som avgör vad du vill tjäna extra varje månad.

Fördelen med att jobba här på Com Hem-uppdraget är att man får chansen att utvecklas i försäljning och sin retorik då man jobbar och fokuserar mycket på nysälj & merförsäljning. Man får även chansen att påverka sin lön då vi jobbar med grundlön + provision vilket gör detta till ett mycket roligare jobb utöver det vanliga." - Ali Azzam

DIN FÖRSTA TID SOM ANSTÄLLD

Som nyanställd kommer dina två första veckor vara dedikerade till en grundutbildning på heltid från vårt kontor på Frösön. Därefter hanterar du dina första kundsamtal under några veckor, för att sedan slutföra de två sista utbildningsveckorna. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din arbetsroll.



VI SÖKER DIG SOM...

För att du ska trivas och bli framgångsrik i ditt arbete är det viktigt att du är driven, utåtriktad och ansvarstagande person. Du är ärlig, ödmjuk och lyssnar på kunden och kundens behov. Du är också en motiverande och hjälpsam person som ställer upp för andra och bidrar till en bra teamkänsla.

- Du måste ha fyllt 18 år
- Vi ser även att du har godkända betyg i svenska 1 eller A och engelska 5 eller A
- Vi ser att du som söker har grundläggande datorkunskaper och har lätt att lära dig nya system


VAD VI KAN ERBJUDA DIG?

Då Wehelp växer i en snabb takt finns det, för dig med rätt drivkraft, goda chanser till utveckling med interna karriärmöjligheter inom Webhelp. Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen - det gör vi gärna tillsammans med dig!

Stämningen på våra kontor är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning på kontoret. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter eller gemensamma tävlingar.

START: 2020-09-07

PLACERINGSORT: Östersund

ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning som varierar mellan 50-100%

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, vardagar 08:00-19:00, helger 09:00-15:00

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-09-03

Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients’ operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world’s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.

Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com)

Non-discrimination
Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish #english

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 augusti 2020
  • Ansök senast: 3 september 2020

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


Kundservicemedarbetare sökes!

Kundservicemedarbetare sökes!

27 november 2024