OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Com Hem/Boxers kundservice fortsätter att växa! Är du en person som vill arbeta på en härlig arbetsplats, gillar att jobba mot uppsatta mål samt ha möjligheten att kunna påverka din lön genom provision där ”the sky is the limit”? Då kan det minsann vara dig vi söker!
HUR SER EN ARBETSDAG UT?
Du kommer att arbeta på en fartfylld och härlig arbetsplats omgiven av engagerade och fantastiska medarbetare. Dina arbetsuppgifter innefattar inkommande samtal. Ditt huvudfokus ligger på att bemöta kunderna med lyhördhet och engagemang samt att anpassa ditt bemötande efter kundens behov.
Som Advisor inom vår kundservice och teknisk support hanterar du samtal inom TV, bredband, telefoni och försäljning. Du arbetar hela tiden mot uppsatta mål vilket även följs upp kontinuerligt - vi vill att du ska lyckas!
Vidare arbetar vi med merförsäljning som en naturlig del av varje samtal, där vi med hjälp av enkla frågor tar reda på vad kunden är intresserad av och skräddarsyr anpassade lösningar.
Detta gör att vi gärna ser att du är en person som sätter kunden i fokus och är försäljnings- och lösningsorienterad. Vi har dessutom inte något provisionstak gällande din merförsäljning, vilket gör att det endast är du som sätter stopp för hur mycket extra du vill tjäna varje månad.
Fördelen med att jobba här på Com Hem-uppdraget är att man får chansen att utvecklas i försäljning och sin retorik då man jobbar och fokuserar mycket på nysälj & merförsäljning. Man får även chansen att påverka sin lön då vi jobbar med grundlön + provision vilket gör detta till ett mycket roligare jobb utöver det vanliga." - Ali Azzam
FÖRSTA TIDEN HOS WEBHELP
Som nyanställd kommer dina 2 första veckor vara dedikerade till en grundutbildning på heltid från vårt kontor på Frösön. Därefter går du ut i jobb några veckor för att sedan slutföra de 2 sista utbildningsveckorna. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din arbetsroll.
ÄR DET DIG VI SÖKER?
För att du ska trivas och bli framgångsrik i ditt arbete är det viktigt att du är driven, utåtriktad och ansvarstagande. Du är ärlig, ödmjuk och lyssnar på kunden och kundens behov. Du är också en motiverande och hjälpsam person som ställer upp för andra och bidrar till en bra teamkänsla.
- Vi ser att du som söker har grundläggande datorkunskaper och har lätt att lära dig nya system
- Vi ser även att du har godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5
- Du måste ha fyllt 18 år
VAD KAN VI DÅ ERBJUDA DIG?
Då Webhelp som företag växer i en snabb takt finns det, för dig med rätt drivkraft, goda chanser till utveckling då det finns mängder av karriärmöjligheter inom Webhelp. Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i Europa där vi självklart siktar på att nå första plats! Och det gärna tillsammans med dig!
Stämningen på våra kontor är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning på kontoret. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter eller gemensamma tävlingar.
START: 2020-08-03 samt 2020-09-07
PLACERINGSORT: Östersund
ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning med varierande omfattning (~50-100%)
ARBETSTIDER: Varierande under våra öppettider. Vardagar 08:00-19:00, helger 09:00-15:00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-07-27
Making business more human for the world’s most exciting brands
We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.
Webhelp is committed to making business more human.
It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.
Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.
Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.
Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.
By choosing Webhelp they access the passion and experience of 50,000 game-changers from more than 140 locations in 36 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in, because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers and on their partners’ business.
Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.
Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.
Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.
swedish
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780