Comhem/Boxer söker sälj- och servicestjärnor! Fast lön och möjlighet til...

Comhem/Boxer söker sälj- och servicestjärnor! Fast lön och möjlighet til...

Arbetsbeskrivning

Com Hem/Boxers kundservice fortsätter att växa! Är du en person som vill arbeta på en sjukt härlig arbetsplats, gillar att jobba mot uppsatta mål samt ha möjligheten att kunna påverka din lön genom provision där ”sky is the limit”? Då kan det minsann vara dig vi söker!



HUR SER EN ARBETSDAG UT?

Du kommer att arbeta på en fartfylld och härlig arbetsplats omgiven av engagerade och fantastiska medarbetare. Dina arbetsuppgifter innefattar inkommande samtal. Ditt huvudfokus ligger på att bemöta kunderna med lyhördhet och engagemang samt att anpassa ditt bemötande efter kundens behov.

Som Advisor inom vår kundservice och teknisk support hanterar du samtal inom TV, Bredband, Telefoni och försäljning. Du arbetar hela tiden mot uppsatta mål vilket även följs upp kontinuerligt. Vi vill att du ska lyckas!

Vidare arbetar vi med merförsäljning som en naturlig del av varje samtal, där vi med hjälp av enkla frågor tar reda på vad kunden är intresserad av och skräddarsyr anpassade lösningar.
Detta gör att vi gärna ser att du är en person som sätter kunden i fokus och är försäljnings- och lösningsorienterad. Vi har dessutom inte något provisionstak gällande merförsäljningen hos oss, vilket gör att det endast är du som sätter stopp för hur mycket extra du vill tjäna varje månad.

Fördelen med att jobba här på Com Hem-uppdraget är att man får chansen att utvecklas i försäljning och sin retorik då man jobbar och fokuserar mycket på nysälj & merförsäljning. Man får även chansen att påverka sin lön då vi jobbar med grundlön + provision vilket gör detta till ett mycket roligare jobb utöver det vanliga." - Ali Azzam

FÖRSTA TIDEN HOS WEBHELP

De första 2 veckorna som anställd kommer vara dedikerade till en grundutbildning på heltid på vårt kontor. Därefter går du ut i jobb några veckor för att sedan slutföra de 2 sista utbildningsveckorna. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din arbetsroll.

ÄR DET DIG VI SÖKER?

För att du ska trivas och bli framgångsrik i ditt arbete är det viktigt att du är driven, utåtriktad och ansvarstagande. Du är ärlig, ödmjuk och lyssnar på kunden och kundens behov. Du är också en motiverande och hjälpsam person som ställer upp för andra och bidrar till en bra teamkänsla.

- Vi ser att du som söker har grundläggande datorkunskaper och har lätt att lära dig nya system.
- Vi ser även att du har godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5.
- Du måste ha fyllt 18 år.




VAD KAN VI DÅ ERBJUDA DIG?

Då Webhelp som företag växer i en snabb takt finns det för dig med rätt drivkraft goda chanser till utveckling och det finns mängder av karriärmöjligheter inom Webhelp. Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i Europa där vi självklart siktar på att nå första plats! Och det gärna tillsammans med dig!

Stämningen på våra kontor är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning på kontoret. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter eller gemensamma tävlingar.



START: 2020-08-03

PLACERINGSORT: Östersund

ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning som varierar mellan ca 50-80%

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 08:00-19:00, helgen 09:00-15:00

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-07-21

Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients’ operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world’s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.

Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com)

Non-discrimination
Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 juni 2020
  • Ansök senast: 21 juli 2020

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


30 november 2024

Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024