Commercial Specialist till globalt företag!

Commercial Specialist till globalt företag!

Arbetsbeskrivning

Vi söker en Commercial Specialist till ett globalt modeföretag! Som Commercial Specialist kommer du att ha en nyckelroll när det kommer till företagets tillväxt genom att hitta bästa möjliga deal när det kommer till konsultinköp. Att arbeta med konsultinköp är ett spännande och utmanande arbete och vi söker nu efter sig som är redo för uppdraget. Har du erfarenhet av upphandling och förhandling sedan tidigare? Välkommen att skicka in din ansökan redan idag!

Konsultuppdraget som Commercial Specialist är med placering hos vår kund i Stockholm och uppdraget sträcker sig från 2022-10-03 till och med 2023-09-30. Uppdraget är på heltid.


Om tjänsten
Som Commercial Specialist kommer att ingå i ett litet team där huvudsakliga ansvar inkluderar att samla in extern expertis från våra leverantörer, kontraktshantering, förhandlingar och agera stödjande i inköpsprocessen.

Konsultupphandlingsadministration är en stor del av ditt dagliga arbete. Du kommer att arbeta med olika system parallellt, därför ser vi att du har ett strukturerat arbetssätt. I din roll är det viktigt att vara serviceminded, arbeta med parallella uppdrag och utöka din affärskompetens samt bygga långsiktiga relationer. Du kommer att börja arbeta med operativa uppgifter och gradvis avancera till att omfatta mer komplexa ärenden.

Målet är att leverera kvalificerad kompetens till bästa pris i
rätt tid. Ständiga förbättringar är en del i vårt sätt att arbeta och vi förväntar oss att du gör det bidra till att göra förbättringar i process och daglig leverans.


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Stödja organisationen med konsultupphandling
• Inköpsadministration
• Förhandlingar
• Leverantörsrelationer


Vem är du?
Vi ser at du som söker tjänsten har erfarenhet av att arbeta med upphandling och förhandling. Vi ser också att du har goda administrativa kunskaper och öga för detaljer, samt goda kunskaper i MS Office 365. Meriterande är om du har erfarenhet av konsulttjänster, affärsjuridik eller ServiceNow. Som person ser vi att du har god kommunikationsförmåga, är pedagogisk samt är flexibel och prestigelös.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 augusti 2022
  • Ansök senast: 8 september 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023