Commercial Specialist till globalt företag inom mode!

Commercial Specialist till globalt företag inom mode!

Arbetsbeskrivning

Konsultinköp är ett spännande och utmanade arbete. I rollen som Commercial Specialist hos vår kund kommer du ha en nyckelposition för att möjliggöra vår kunds tillväxt, och du kommer få möjligheten att göra skillnad genom att hitta bästa möjliga deal i varje konsultinköp. Har du erfarenhet av upphandling och förhandling sedan tidigare samt har goda administrativa kunskaper? Har du dessutom ett öga för detaljer? Då kan detta nästa steg för dig! Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Vår kunds mål är att leverera kompetens på ett säkert sätt, med kvalité och till bästa pris, i rätt tid. Ständiga förbättringar är en integrerad del av vår kunds sätt att arbeta och du kommer få möjligheten att bidra till förbättringar i processen och den dagliga leveransen.

Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att innefatta att införskaffa extern expertis från vår kunds leverantörer, avtalshantering, förhandling samt att stötta Business Tech området i inköpsprocessen. Upphandlingsadministration är en stor del av det dagliga arbetet och du kommer att arbeta i olika system parallellt. Du kommer att arbeta nära interna kunder och leverantörer med mål att skapa en win-win situation för alla inblandade parter.

Du erbjuds


* Möjligheten att bli en del av ett stort internationellt bolag som satsar på att utvecklas
* Möjligheten att bli en del av ett härligt team med positiva kollegor
* En dedikerad konsultchef som även agerar som din karriärspartner


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter kommer innefatta bland annat:


* Att stötta Business Tech organisationen med konsultinköp
* Upphandlingsadministration
* Leverantörsförhandlingar och upprättande av ramavtal
* Leverantörskontakt
* Avtalshantering


VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av upphandling och förhandling
- Har goda administrativa kunskaper
- Har kunskaper inom Office 365
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift, då du kommer använda båda språken i ditt dagliga arbete

Det är även meriterande om du:


* Har erfarenhet inom upphandling av konsulttjänster
* Har erfarenhet inom affärsjuridik
* Har erfarenhet av ServiceNow


Som person trivs du att arbeta både självständigt och i team. Du är strukturerad i ditt arbetssätt samt har goda analytiska kunskaper. Du är även kommunikativ och har ett pedagogiskt och serviceinriktat sätt att vara. Vidare är du även flexibel och prestigelös, samt affärsmässig. I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser och intresse för tjänsten som motiveras i din ansökan.

Övrig information


* Start: 3/10-22
* Längd: 6 månader med goda chanser till förlängning
* Omfattning: Heltid
* Placering: Mäster Samuelsgatan


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 augusti 2022
  • Ansök senast: 24 september 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Säljande assistent

20 november 2024

18 november 2024