OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du i början av din karriär och vill jobba med administration, kontrakthantering och offerter på GKN Aerospace? Då har du hittat rätt!
Om företaget
GKN Aerospace Sweden ingår i GKN Aerospace, som tillverkar motorkomponenter, flygplansstrukturer, kabinfönster, kablage och mycket mer till många av världens flygplan. Företagen i Aerospace-divisionen som arbetar med delar till flygmotorer bildar tillsammans Engines och vid vår anläggning i Trollhättan utvecklar och tillverkar vi avancerade delar till motorer för flygplan och rymdraketer. Vi arbetar även med motorunderhåll.
Vi har produktionsanläggningar i Trollhättan, Kongsberg (Norge), Mexiko och USA. Vi har också ett ingenjörskontor i Bangalore, Indien och kontor i Stockholm (Public Affairs) och i Göteborg. Huvudkontoret för Engines ligger i Trollhättan.
Dina arbetsuppgifter
Som Commercial Support Officer kommer du att spela en viktig roll i vårt programteam. Vi erbjuder en spännande och utvecklande roll där du får möjlighet att jobba med erfarna kollegor inom en utvecklande bransch. Dina huvudsakliga ansvarsområden innefattar:
• Administration av SAPR3-transaktioner, inklusive inmatning av hårdvaruutrustning och beställningar för tillverkning
• Hantering av nya inköpsordrar samt granskningar av dessa
• Sätta samman underlag för nya offertförfrågningar
• Viss kundkontakt för att säkerställa att våra tjänster uppfyller deras behov och förväntningar
• Hantering av kontrakt och granskning av dess innehåll
• Rollen ger även utrymme för att på sikt jobba med automatisering och effektivisering av arbetsflöden
Din profil
Som person är du flexibel och trivs med att jobba administrativt. Du har förmågan att anpassa dig till förändrade arbetsuppgifter och behov i en dynamisk arbetsmiljö. Vi letar efter dig som har:
• En ekonomiutbildning eller en liknande bakgrund som ger dig en god förståelse för affärsprocesser och administration
• Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och gärna SAP erfarenhet
• En teknisk förståelse och intresse för teknik då du kommer att arbeta med produkter och tjänster inom flygindustrin
• Goda kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska, i tal och skrift, för att kunna kommunicera med både kollegor och kunder
Ansökningsförfarande
I den här rekryteringen samarbetar GKN Aerospace med Skill. Tjänsten är ett konsultuppdrag där du initialt blir anställd av oss på Skill med goda möjligheter till fortsatt anställning på GKN.
I denna roll finns det möjlighet till hybridarbete och flexibla arbetstider. Om du känner att detta är en roll för dig är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Urvalet kommer behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vänta därför inte med din ansökan. Vid eventuella frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Sofia Philipsson på sofia.philipsson@skill.se
Om oss
Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech.
Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag.
People change – everything.