OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en nyfiken person som drivs av att hitta nya affärsmöjligheter? Trivs du dessutom med att arbeta i högt tempo där den ena dagen inte är den andra lik? Då kan det vara dig vi letar efter! Just nu söker Samsung en Commercial Support and Operations Coordinator som kan ansluta sig till deras team. Tjänsten är på heltid och förväntas starta så fort som möjligt för att sedan fortgå i två år, med goda chanser till förlängning.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om tjänsten
Commercial Support & Operations Coordinator är en del av det nordiska kundnöjdhetsteamet och har en nyckelroll i att säkra och optimera en kvalitativ e-handels- och kampanjuppfyllelse och kundsupport. Huvudansvaret är att vara den viktigaste kontaktpunkten till det kommersiella callcentret och e-handelsverksamheten med resultatet att nå en förbättrad kundresa och effektiv kundservice med hög kvalitet. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att bestå av:
• Ansvar för eskaleringarna som kommer in från kundsupport via biljetter hanteras.
• Eskalering till andra eCom-intressenter vid behov.
• Övervaka den dagliga Call center-verksamheten och följa upp i KPI-mål
• Att vara involverad med prognostisering av förväntade inkommande kundkontakter
• Planering för kampanjer och lanseringar tillsammans med Logistik och Kundsupport
• Se till att kundsupporten är uppdaterad angående kampanjer och lanseringar, både externa och Samsung interna kampanjer
• Vara ansvarig för att utbildningsmaterial och processer på callcenter är uppdaterade.
• Vara kontaktpunkt för andra eCom-intressenter inom organisationen. Arbetar nära med Digital, Logistik, Finans, VOC och andra.
• Uppdatera av processer kopplade till kundsupport och planering för framtida processförändringar
• Att arbeta proaktivt med att identifiera problem relaterade till kundresan
Vem är du?
För att passa in i rollen som Commercial Support & Operations Coordinator ser vi att du gärna har erfarenhet av e-handel och callcenterverksamhet. Vi hoppas även att du är/har:
• Flytande engelska
• Kunskaper i andra nordiska språk är meriterande
• Erfarenhet från Jira, Klarna handlare och SAP är meriterande
• Erfarenhet av e-handelslogistik
• Erfarenhet av kundtjänst, tidigare erfarenhet av Contact Center är meriterande
• Stark initiativkraft
• Uppmärksamhet för detaljer
• Problemlösning ("se" lösningar)
• Väl presenterad och professionell
• Flexibel
• God kommunikationsförmåga
Om verksamheten
Allt vi gör på Samsung drivs av en orubblig passion för excellens – och ett orubbligt engagemang för att utveckla de bästa produkterna och tjänsterna på marknaden. I dagens snabba globala ekonomi är förändringen konstant och innovation är avgörande för ett företags överlevnad. Som vi har gjort i 80 år har vi siktet inställt på framtiden och förutser marknadens behov och krav så att vi kan styra vårt företag mot långsiktig framgång.
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Arkestål
Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist
Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson
Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson