OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi behöver stärka upp teamet i Malmö med en till person 2 dagar i veckan, hos oss får du arbeta med ett trevligt Community på ca 300 medlemmar där ingen dag är den andra lik.
Beskrivning av tjänst:
Community Host är personen som arbetar i driften och tar hand om våra medlemmar på anläggningen. Din roll är att se till att vardagen för våra medlemmar blir magisk. Det kan vara alltifrån att fixa en skrivare, brygga nytt kaffe eller beställa det perfekta fikat till eftermiddagen. Du hälsar alltid våra medlemmar välkomna och hjälper Community Manager med dagliga driften. Kort och gott du är ansiktet utåt på plats för våra medlemmar och lever efter vårt löfte:
Come grow with us!
Så, vem är du?
Vi tror att du är en person som är engagerad och tycker om att möta nya människor. Vi tror också att du är en person som trivs med att jobba i en organisation som växer.
Vi förutsätter att du tar den ekologiska, sociala och ekonomiska hållbarheten på största allvar och ser laget istället för jaget.
Vi förutsätter att du är en serviceinriktad person som gärna tar egna initiativ i linje med dina arbetsuppgifter.
Vi vill att du förstår att försäljning är en naturlig del av din arbetsvardag.
Vi vill att du är den som på möten kommer med förslag på förbättringar och inte räds för att ta diskussioner.
Det här får du: Passion, Öppenhet, Kul, Förtroende och Mod.
Dagliga arbetsuppgifter:
Arbeta i den dagliga driften och vara vårt ansikte utåt.
Se till att kaffemaskiner, lokaler och medlemskök alltid är i toppskick.
Genomförande av möten, events och medlemsaktiviteter.
Hålla högsta service- och kompetensnivå och därmed se till att medlemmar och gäster alltid blir korrekt bemötta.
Receptionsbaserade arbetsuppgifter så som ansvara för receptionens mail.
Hålla dig uppdaterad kring rutiner och processer.
Vara behjälplig till Community Manager gällande inköp av förbrukningsmaterial, mat och dryck.
Bidra till en säljkultur på anläggningen där alla är säljare.
Aktivt medverka till att skapa, upprätthålla och utveckla kontakter och relationer med anläggningens och United Spaces befintliga medlemmar.
Övriga arbetsuppgifter som tilldelats av Community Manager.
Dina närmaste kollegor:
Community Host
Community Manager
Arbetstid:
Arbetstiden varierar efter behov och är framförallt fördelad vardagar mellan kl 08.00-17.00. Även kvällar kan förekomma.
Lön & Anställningsform:
Anställningsformen är Extra enstaka dagar och vi är anslutna till Visita. Timlön enligt kollektivavtal och semesterersättning betalas ut löpande.
Du rapporterar till:
Community Manager