OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hej!
Vi söker en ny stjärna till vårt team då vår nuvarande stjärna har fått ett nytt jobb!
Hos oss får du en rolig vardag där ingen dag är den andra lik, du kommer att ingå i ett team som består av fyra personer, där en är din chef, en är säljare och två personer med samma position som du.
Vi gör allt för att våra medlemmar ska få en skön arbetsdag, det kan exempelvis vara att servera frukost, anordna en rolig after-work med quiz eller ta hand om nya medlemmar som flyttar in och gör sin första dag hos oss.
United Spaces finns runtom i Sverige och vi är ett litet bolag med härlig företagskultur där det är lätt till skratt. Vi genomför två större kickoffer per år där alla samlas för att bidra till kulturen och vi pratar med varandra dagligen fastän vi är på olika platser i Sverige.
Som Community Host arbetar du i driften och tar hand om våra medlemmar på Arenan. Din roll är att se till så att vardagen för våra medlemmar blir magisk, det kan vara alltifrån att fixa en skrivare, brygga nytt kaffe, plocka disk och hålla snyggt i loungen, eller beställa det perfekta fikat till eftermiddagen.
För att lyckas i tjänsten som Community Host hos oss är det viktigt att du förstår service och är lyhörd till våra medlemmar. Därför tror vi att du har jobbat inom service tidigare, du räds inte för att kavla upp ärmarna när det behövs och förstår att dagarna kan vara olika beroende på bokningsläge av konferenslokaler och antal medlemmar på plats.
Vi tror att du har arbetat inom service tidigare inom någon bransch och har 3 - 4 års arbetslivserfarenhet.
Dagliga arbetsuppgifter:
Alltid hålla högsta service- och kompetensnivå och därmed se till att medlemmar och gäster alltid blir korrekt bemötta enligt vår företagskultur.
Se till att kaffemaskiner, konferenslokaler, allmänna ytor och medlemskök alltid är i toppskick, med det ingår att plocka kaffekoppar, diska och torka bord.
Bidra till en säljkultur på Arenan där alla är säljare och inte ordermottagare.
Aktivt medverka till att skapa, upprätthålla och utveckla kontakter och relationer med anläggningens och United Spaces befintliga medlemmar.
Hålla dig uppdaterad kring rutiner och processer
Inköp av förbrukningsmaterial, mat och dryck
Daglig användning av våra CRM system
Genomföra konferenser, events och medlemsaktiviteter
Genomföra visningar för nya kunder
Övriga arbetsuppgifter som tilldelas av Community Manager
Arbetstid & Anställning:
Arbetstiden är 40 timmar i veckan och är i huvudsak måndag till fredag under våra öppettider som är 08.00 - 17.00 (Ibland kan kvällsevenemang förekomma och då är arbetstiderna lite annorlunda)
6 månaders provanställning
Friskvårdsbidrag
Vi betalar månadslön och är anslutna till Visitas kollektivavtal
Tjänsten startar omgående när vi hittat rätt person så skicka din ansökan redan idag och mer än gärna med en bild på dig.
Du rapporterar till:
Community Manager
United Spaces ägs av Castellum och tillsammans planerar vi att accelerera expansionen ytterligare och fortsätta vara drivande i coworking-branschen. Idag har vi anläggningar i Stockholm, Arlanda, Uppsala, Göteborg och Malmö.
Vad är United Spaces?
Under 20 år har United Spaces varit en plats för innovation, kunskapsutbyte och community. Från starten på Kungsholmen har visionen och grundtanken bakom United Spaces varit intakt hela tiden: att skapa en mötesplats för entreprenörer och företagare som vill växa tillsammans.