OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Flera av våra kunder söker specialister inom Comp & Ben – Interimsuppdrag. Vill du få chansen att presenteras i denna typ av uppdrag och känner igen dig i nedan beskrivning – tveka inte att lägga in dig i vårt nätverk.
Rollen som interim Comp & Ben specialist kan bland annat innebära:
att analysera, utveckla och kommunicera löne-, pensions- och övriga förmånsprogram samt policies och processer.att ge rekommendationer för att säkerställa marknadsmässiga anställningserbjudanden.att ansvara för rapporter och framtagning av relevanta nyckeltal kopplat till HR och comp & ben (t.ex. övertid, personalbalans, utvecklingssamtal, föräldraledighet, och sjukskrivning).säkerställa och driva utvecklingen av systemstöd för HR processer.ansvar för lönerevision och benchmarking.
Din bakgrund
Du har akademisk utbildning inom HR/Ekonomi samt har arbetat i några år med liknande arbetsuppgifter. Du har goda kunskaper om löner och förmåner, dess koppling till effektiv målstyrning och ledarskap. Du är analytisk, strukturerad och har mycket goda kunskaper i Excel.
Är du intresserad av liknande uppdrag som detta? Sänd in ditt cv nedan. Om du har frågor, kontakta rekryteringskonsult Karin Hult Fryklund på 073-779 52 49.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sophie Adamsson
0737795249
Ida Ekendahl
0737795249
Ida Ekendahl
Fredrik Alfthan