Comp & Ben specialist - Interim

Arbetsbeskrivning

Flera av våra kunder söker specialister inom Comp & Ben – Interimsuppdrag. Vill du få chansen att presenteras i denna typ av uppdrag och känner igen dig i nedan beskrivning – tveka inte att lägga in dig i vårt nätverk.

Rollen som interim Comp & Ben specialist kan bland annat innebära:

att analysera, utveckla och kommunicera löne-, pensions- och övriga förmånsprogram samt policies och processer.att ge rekommendationer för att säkerställa marknadsmässiga anställningserbjudanden.att ansvara för rapporter och framtagning av relevanta nyckeltal kopplat till HR och comp & ben (t.ex. övertid, personalbalans, utvecklingssamtal, föräldraledighet, och sjukskrivning).säkerställa och driva utvecklingen av systemstöd för HR processer.ansvar för lönerevision och benchmarking. 

Din bakgrund

Du har akademisk utbildning inom HR/Ekonomi samt har arbetat i några år med liknande arbetsuppgifter. Du har goda kunskaper om löner och förmåner, dess koppling till effektiv målstyrning och ledarskap. Du är analytisk, strukturerad och har mycket goda kunskaper i Excel.

Är du intresserad av liknande uppdrag som detta? Sänd in ditt cv nedan. Om du har frågor, kontakta rekryteringskonsult Karin Hult Fryklund på 073-779 52 49.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sophie Adamsson
0737795249
Ida Ekendahl
0737795249
Ida Ekendahl

Fredrik Alfthan

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Made for Sales AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 februari 2020
  • Ansök senast: 20 mars 2020

Besöksadress

St Eriksgatan 63
None

Postadress

Grev Turegatan
Stockholm, 11438

Liknande jobb


HR-chef till Ulricehamns kommun

HR-chef till Ulricehamns kommun

8 september 2023

HR-ansvarig till Maskinia

HR-ansvarig till Maskinia

7 september 2023

Personalchef

Personalchef

6 september 2023

Biträdande personalchef

Biträdande personalchef

6 september 2023