OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Complaint Specialist / Customer Quality Specialist till amerikanskt, multi-internationellt företag Solna. Experis Engingeering söker dig som vill till rollen som Complaint Specialist, med följande ansvar;
Execution of processes related to product complaints and recalls in a flawless and compliant way. Responsible for following documented processes and identifying improvements to these processes.
Responsible for documentation, communication and training.
Complaint Specialist - Nordic Customers
The role of Compliant Specialist, summary:
Execution of processes related to product complaints and recalls in a flawless and compliant way. Responsible for following documented processes and identifying improvements to these processes.
* Executing Complaint and Recall related processes.
* Identifying improvements in the processes.
* Supporting documentation of the processes.
* Supporting training activities.
* Follow up complaint and recall summary tables to identify possible issues
* Take actions
* Strive for improvement
Responsible for overall satisfaction of service given from the Complaint team to external customers, Sales & Marketing and company Management. Responsible for documentation related to Complaints & Recalls in QMS and for communication towards the local health authorities.
Experience, skills and competencies
Eperis Engineering is looking for a candidate with experience from quality handling and improvement work, experience from complaint handling and from working with processes.
The following competencies are valued for the role of Complaint Specialist - Nordic Customers:
* Positive and open-minded.
* Structured and well organized.
* Customer focused and service-minded.
* Ability to develop close relationships with colleagues at all levels, trust-building
* Training capabilities.
* Strives for best practices, efficiency and a problem-solver
* Proactively senses and responds to problems and opportunities, decisive and takes action when needed
* Good written and verbal communication skills.
* Good Computer software package skills - Excel, Word, PowerPoint, Outlook.
* English-speaking as well as one more Nordic language
Experis Engineering - din nästa arbetsgivare?
Låt Experis öppna dörrarna till ditt drömföretag. Vi samarbetar med många av Sveriges populäraste företag och kan dessutom erbjuda dig:
* Möjlighet att arbeta i svensk och internationell miljö.
* Spännande tjänster på marknadens intressantaste företag.
* Utvecklingsmöjligheter på både lång och kort sikt.
* Nätverkande med personer inom din yrkeskategori genom såväl nätverksträffar som sociala aktiviteter.
Vår verksamhet bygger på att våra anställda trivs och vill stanna hos oss. Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.
Ansökan till tjänsten som Complaint Specialist - nordic customers
Välkommen med din ansökan! Har du frågor om tjänsten eller Experis Engineering är du välkommen att kontakta Kandidatspecialist
Kontaktpersoner på detta företaget
Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö
Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson