Complaints Manager till Care of Sweden

Complaints Manager till Care of Sweden

Arbetsbeskrivning

Vill du bidra till samhället genom att eliminera trycksår? Tillsammans gör vi det möjligt.
Här blir du en del av ett spännande företag där du får chansen att fördjupa dig inom reklamationshantering.

Välkommen till Care of Sweden!


Om vår kund
Care of Sweden är ett expansivt medicintekniskt bolag som utvecklar och marknadsför produkter och tjänster till vården. Bolaget är marknadsledande och specialiserat på avancerade madrasser och dynor för såväl förebyggande vård som för behandling av trycksår. Care of Sweden har kunder i Sverige samt betydande export till Europa, Asien och Australien. Bolaget har drygt 100 anställda och omsätter drygt 200 MSEK, företagets huvudkontor ligger i Tranemo.

Läs gärna mer på: https://www.careofsweden.se/

Dina arbetsuppgifter
Ditt huvudansvarsområde som Complaints Manager är att hantera, avhjälpa och avsluta samtliga kundreklamationer. Reklamationerna som inkommer, ska vidare dokumenteras i CRM systemet Lime.

Dina främsta arbetsuppgifter:

• Tilldela utredning av kundreklamationer.
• Bistå berörda funktioner inom organisationen med information om kundreklamationer och hanteringen utav dessa.
• Vara ett stöd vid förbättringar av process och hantering via utbildningar och genomgångar i Lime för berörda gällande kundreklamationer.
• Utarbeta, bevaka och förbättra processen för kundreklamationer.
• Framtagande av månadsstatistik för kundreklamationer.
• Ansvara för genomförande och uppföljning avseende trendning på kundreklamationer.
• Digitala presentationer på svenska och engelska för Care of Swedens kunder.


Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från reklamationshantering, gärna från vården eller medtech. Det är mycket meriterande om du tidigare har arbetat med offentlig upphandling och har erfarenhet från ISO 13485. Krav för tjänsten är att du talar och skriver svenska samt engelska flytande. Har du kunskaper från andra språk, är detta meriterande. Uppge gärna vilka språk i din ansökan.

För att du ska lyckas i rollen hos oss tror vi att du är en positiv person med framåtanda och har ett stort engagemang för ditt arbete. Du är en lösningsorienterad medarbetare som sätter kunden i fokus. Vidare är du en lagspelare med en god kommunikativ förmåga, vilket medför att du skapar framgångsrika relationer internt och externt. Som person är du analytisk och behåller lugnet i stressade situationer.

Vi erbjuder dig en ansvarsfull roll hos ett spännande bolag i tillväxt, där personalen trivs och månar om varandra med en utpräglad samhörighet.

Låter det intressant?

Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 16 januari.

Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Victoria Berglund Öberg på victoria.oberg@effektiv.se eller Christina Björsell på christina@effektiv.se

Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga – ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.

För den här tjänsten förmedlar Effektiv kontakten och du kommer bli anställd direkt hos kundföretaget.

Sökord
Complaints Manager, reklamation, reklamationshantering, kundservice, kundtjänst, offentlig upphandling, ISO

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Effektiv Borås
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 december 2021
  • Ansök senast: 16 januari 2022

Liknande jobb


22 oktober 2024

Order Flow & After Sales Administrator

Order Flow & After Sales Administrator

3 oktober 2024