OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Vill du bli en mästare på multitasking och kundnöjdhet? Trivs du med att arbeta med kundbemötande och problemlösning? Titta då hit och ansök redan idag till en av Sveriges största arbetsgivare!
Vi söker dig som trivs med ett arbete där kunden är i centrum och där du är spindeln i nätet både vad gäller problemlösning, systemhantering och administrativa arbetsuppgifter. Du ska arbeta som Comviq Phones kundtjänstmedarbetare och ska således trivas med högt tempo, en stämningsfylld arbetsplats bland många kollegor i en öppen och stor arbetsyta.
Att arbeta på Comviq Phone innebär att du blir anställd via Maxkompetens där din provanställning har mycket goda chanser till fastanställning hos kundföretaget.
Vi eftersträvar att du inte har svårt att anpassa dig till oförutsägbara situationer samtidigt som du är väldigt stresstålig, och kan arbeta effektivt under tidspress. Tjänsten förutsätter att du är social och inte ser några hinder med att bemöta samt lösa kunders problem, och även att du trivs med merförsäljning.
Din profil
Betald utbildning fortlöper under sammantaget åtta veckor där både produktutbildning, samtalsguide, och traineeperiod ingår.
Krav:
Fullständig gymnasiekompetens
Svenska flytande i tal och skrift.
Behärskar engelska i tal och skrift.
Mycket god datorvana.
Meriterande:
Tidigare erfarenhet av kundtjänst
Tidigare erfarenhet av försäljning
Arbetstider: Vardagar, möjlighet att bli schemalagd mellan 08:30 - 19:30
Sysselsättningrad: Valfritt 100% eller 75%
Löneform: I enlighet med Unionens kollektivavtal. Fast grundlön + provision baserat på merförsäljningen, samt OB-tillägg
Vad erbjuder vi dig?
Chansen att jobba i ett drivet team med hög ambitionsnivå
Utökad erfarenhet och kunskap kring kundtjänst, teknik och merförsäljning
Personlig utveckling
Sista ansökningsdag
Är du den vi söker? Vi ser fram emot din ansökan så tveka inte att skicka in din ansökan till oss via vår hemsida www.maxkompetens.se. Sista ansökningsdag är 1/3 2017. Vid frågor kontakta Elma Sabanovic på 0734-368107 eller elma.sabanovic@maxkompetens.se.
Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag inom bemanning och rekrytering inriktat mot teknik, IT och industri. Vi är auktoriserade genom Bemanningsföretagen Almega och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Våra konsulter är vår främsta tillgång och vi erbjuder friskvårdsbidrag samt försäkringar för att du som konsult ska trivas och må bra. Ledorden i vår verksamhet är kreativitet, ansvar och kompetens.
Vi startade vår verksamhet 2003 och har idag kontor på tio orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har dagligen mellan 350-400 konsulter ute på uppdrag. Koncernbolaget Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår även elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB.
Kontaktpersoner på detta företaget
Li Lövebrant
08-120 753 03
Li Lövebrant
08-120 753 05
Daniel Stenberg
08-12075308
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
0705-461222
Madeleine Göransson
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Göransson
0733205636
Kristina Lindberg
Sanna Hagelin
0733205638