OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om 2Complete
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012
Om företaget
Comviq är den snabbast växande mobiloperatören på den svenska marknaden med över 1 500 000 kunder. Vi fokuserar på att leverera en enkel, billig och schysst kundupplevelse. Comviq är marknadsledande inom kontantkort men även den snabbast växande operatören på abonnemangsmarknaden. Vår kultur kännetecknas av högt tempo, stort individuellt ansvar och en stark tro på att allt kan bli lite bättre. Att utmana samt att våga göra annorlunda ligger i vårt DNA och vi älskar att vinna! Comviq marknadsförs som en egen operatör på den svenska marknaden och är en del av Tele2 Sverige AB.
Dina arbetsuppgifter
Comviq har en kundserviceavdelning som arbetar med processer och kvalitet. Vi söker nu en person som på ett enkelt och lättförståeligt sätt, i skrift, kan beskriva rutiner i kunskapsdatabasen KANA samt driva och delta i kvalitetsförbättrande projekt. KANA används under och efter samtal av Comviqs agenter för att säkerställa att rätt svar ges till kunden samt beskriver hur hantering sker i de olika system agenterna jobbar i. Comviqs kundservice hanterar samtal, chattar och mail från privatpersoner som har frågor kring alla tjänster och produkter inom Comviq. Du kommer i huvudsak att arbeta med:
• Daglig telefonkontakt och möten med fakturaavdelningen, IT samt produktledningen för att kunna förbereda kundservice på väntade frågor från kunder
• Kontakt med produktspecialist hos vår partner, Transcom
• Kontakt med logistik och leverans gällande utskick av telefoner mm.
• Hantera Excel-filer
Tjänsten är en del av en inledande bemanningslösning. Detta innebär att du är anställd av 2Complete och arbetar som konsult ute hos Comviq. Det finns möjlighet till överrekrytering.
Din profil
Som person är du flexibel, gillar att ha mycket att göra och är mycket skicklig på att strukturera, prioritera och planera din tid. Du är duktig på att formulera dig kort i skrift, har ett pedagogiskt tänk och ett stort intresse av online. De många olika kontakterna du arbetar mot, kräver en god kommunikatör och en hög social kompetens. Erfarenhet från Telekom- branschen är meriterande men absolut inte ett krav. Tele2/Comviq är stolta över att vara en mycket flexibel organisation. Detta skapar en rolig och intressant arbetsplats, men ställer även krav på er som medarbetare att ni gillar tvära kast och snabba direktiv.
Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson