OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På Würth drivs vi av innovation och nu står vi inför en spännande lansering av helt nya digitaliserade system som kommer att underlätta vardagen för vara kunder. Vårt koncept ORSY börjar bli en stor produktfamilj och nu söker vi dig som vill vara länken mellan systemen, våra säljare och kunder.
Vad jobbet innebär
Som Concept and System Coordinator kommer du hålla ihop vårt servicekoncept ORSY. Du kommer att ingå i ett team tillsammans med vår affärsutvecklare där ni kommer jobba nära varandra med våra tjänster och koncept.
Du kommer bland annat att
• vara vår specialist på våra nya digitaliserade tjänster
• utbilda och ge stöd till våra säljare i hur systemen fungerar
• sätta upp systemen (till våra kunder tekniskt)
• hålla koll på beställningar och leveranser
• följa och följa upp KPI:er
• arbeta med teknisk support till våra säljare
• utveckla våra processer för att ständigt förbättra kundupplevelsen
Kompetensmässigt tror vi att du
• har en utbildning alternativt har jobbat inom logistik eller har en annan för tjänsten relevant utbildning och/eller erfarenhet
• har goda kunskaper inom IT och lätt för att lära dig hur olika back-end system fungerar
Det är meriterande om du också har
• erfarenhet av LEAN
• jobbat med first line support
• jobbat med försäljning
Vem är du?
Du tycker att det är spännande att arbeta med digitalisering, du har god verksamhetsförståelse och du förstår hur olika flöden påverkar varandra. Vi tror att du har ett stort driv och engagemang som smittar av sig både på medarbetare och kunder. Kanske är du personen som dina vänner och familj ber om hjälp när det kommer till att köpa en ny telefon eller har datorproblem.
Som person är du
• serviceinriktad
• en god kommunikatör
• samarbetsorienterad och får med dig dina medarbetare på tåget
• analytisk och förstår KPI:er
• strukturerad och håller ordning
• noggrann och säkerställer att dina projekt blir klara
• självgående i ditt arbete men inte rädd för att be om hjälp
Stor vikt kommer läggas på personliga egenskaper.
Vi erbjuder
Vi är ett av världens största familjeägda företag där vår familjära atmosfär och framåtanda är tydlig. Vi investerar i våra medarbetare och är övertygade om att medarbetarna är skillnaden som gör skillnad där vi tar vara på goda idéer och värdesätter ditt unika perspektiv.
Vi erbjuder dig möjlighet till utveckling och som medarbetare hos oss vill vi att du ska lyckas. Du erbjuds ett flexibelt jobb med stort eget ansvar i ett företag med starkt varumärke och en organisation med mycket energi och glädje. När du växer, växer Würth och för att lyckas med det erbjuder vi våra medarbetare en god arbetsmiljö, attraktiva förmåner, utbildningar och de verktyg som du behöver.
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Placeringsort: Örebro
Välkommen med din ansökan till oss senast 6 juni 2022. Vi tillämpar löpande urval så vänta inte med din ansökan då tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vi kan komma att tillämpa provanställning vid extern rekrytering.
På Würth strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar varmt sökande med olika bakgrund.
Kontaktperson för tjänsten är Cristofer Undegård, 070 374 3011
Om Würth
Würth är en kombination av ett logistikföretag, ett serviceföretag och ett säljbolag. Vårt mål är att hjälpa våra kunder att effektivisera sin hantering av förbrukningsmaterial genom lösningar som skapar ordning och reda.
Vårt huvudkontor och lager finns i Örebro, där finns också de administrativa och lagerrelaterade tjänsterna. Vi har Sveriges största säljkår, butiker över hela landet, innesäljare, e-handel i framkant och en kundsupport i världsklass. Würth är världens ledande leverantör av förbrukningsmaterial till företag inom fordon, industri, bygg och hantverk. Koncernen finns i 84 länder och har nära 100 000 anställda. Vår värdegrund som bygger på inspiration, mod och passion visar vad vi står för och vad vi vill åstadkomma.