OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en positiv och engagerad concierge/receptionist till vår kunds fina lokaler i Solna.
Receptionsytan är kundens ansikte utåt, det första och sista intrycket av ett besök. Receptionen ska ta emot, hänvisa och hjälpa kunder, besökare och anställda på ett tillmötesgående sätt, så att alla känner sig sedda och varmt välkomna genom ett glatt värdskap och en service på en hög nivå som förstärker kundens varumärke.
Vi söker dig med ett kreativt tänk och en otrolig känsla för detaljer, som när andra börjar ge upp kommer med ytterligare en idé. Vi ser också gärna att du är administrativt lagd och gillar arbeta med varierande arbetsuppgifter då tjänsten innefattar både reception och kontorssupport i ett sammansvetsat serviceteam. Vi ser också att du är utåtriktad, förtroendeingivande och har en förmåga att kunna anpassa dig efter kundens behov och önskemål.
Du brinner för att ge god service, har ett eget driv, en förmåga att skapa personliga relationer och är stolt över att leverera service till andra!
Du är en lagspelare ut i fingerspetsarna som genom tidigare erfarenheter har lärt dig vara en god lyssnare, och lagspelare. Du vet att det är genom teamet som ni kan leverera bästa möjliga resultat.
Kvalificerade kandidater har också utmärkta erfarenheter av service, förstår vad det innebär att göra det lilla extra och våga tänka utanför boxen för att överträffa kundens förväntningar.
I rollen som concierge är du spindeln i nätet och kundens naturliga kontaktpunkt, både för in-house personal såväl som interna/externa besökare. Du arbetar tillsammans med en kollega i receptionen och tillsammans jobbar ni proaktivt för att utveckla verksamheten och den dagliga driften samt att ständigt leverera service av högsta kvalité. Ni ansvarar för att lösa eventuella problem som uppstår och för att vara den sammanhållande länken mellan medarbetare, kunden och gästerna.
I din roll som Concierge består dina arbetsuppgifter, men är inte begränsad av:
· Bemöta och välkomna hyresgäster, besökare och gäster på ett professionellt, vänligt och alert sätt.
· Problemlösning
· Arbeta proaktivt för att höja nöjdhet gentemot medarbetare, kunder och gäster
· Sträva efter att underlätta hyresgästers och besökares vardag och optimera deras arbetsplatsupplevelse.
· Besvara inkommande telefon och e-post efter behov.
· Allmän tillsyn i entrén, säkerställa trivsel och funktionalitet (rent, snyggt och iordningsställt).
· Eventplanering
· Med mera.
Vad som förväntas av dig:
· Alltid leverera förstklassig service under arbetsdagen
· Få alla känna sig uppmärksammade och välkomnade, medarbetare som kunder
· Utstråla energi, engagemang och en vilja att hjälpa
· Upprätthålla en inbjudande och attraktiv miljö i anslutning till din arbetsplats.
· Du är lösningsorienterad och har en förmåga att se möjligheter istället för omöjligheter.
· Visa vilja och engagemang för att växa i din roll och inom företaget.
Arbetstiderna är 07.30-16.30, måndag-fredag
Om oss
Circles är en ledande leverantör av conciergetjänster till företag och deras anställda. Vi har en spetskompetens inom service, några av de mest välkända och krävande företagen är kunder till oss idag. Vi levererar framtiden besöksupplevelse och skapar engagemang och gemenskap hos våra kunder. Vi har idag en internationell närvaro med nästan 300 anställda i Frankrike, Sverige, USA, UK och Nederländerna. Bolaget är en del av Sodexo-koncernen med huvudkontor i Frankrike. Sodexo är den 19e största arbetsgivaren i världen och en global ledare inom serviceindustrin.
Låter det intressant och passar det in på dig?
Skicka då in din ansökan redan nu! Vi håller intervjuer löpande och så fort rätt person dyker upp finns det möjlighet till snabb anställning. Uppdraget startar i början på augusti.
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Charlotte Borg Johansson
0702-15 15 54